Μελιτζανόπιτα στριφτή

Για να είμαι ειλικρινής,αν δεν είχα αυτή την περιέργεια να δοκιμάζω τα πάντα με τα πάντα,πιθανώς να μην επιχειρούσα ποτέ να την κάνω...
Το όνομα,με προϊδεάζει για κάτι πολύ...επίπεδο...άνοστο να το πω...
Κακώς!...προκατάληψη ολέθρια!
Όποιος τη δοκίμασε ενθουσιάστηκε,εμού μη εξαιρουμένου.
Και παρ'όλο που θα βρήτε συνταγές άφθονες στη μπλογκογειτονιά,για την ιστορία, να σας δώσω και τη δική μου....

ΥΛΙΚΑ
4-6 φύλλα χωριάτικα
2 κρεμμύδια μικρά ψιλοκομμένα
μισή πιπεριά κόκκινη ψιλοκομμένη
1/3 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
4 μελιτζάνες μεγάλες ή 6 μεσαίες
3 αυγά
250 γρ. φέτα
1/3 κούπας ελαιόλαδο
1 κούπα κεφαλογραβιέρα
1/2 κούπας τριμμένη φρυγανιά
ελαιόλαδο για το σοτάρισμα και τα φύλλα
αλάτι-πιπέρι

Στρώνουμε ταψί με αντικολλητικό χαρτί κι ψήνουμε τις μελιτζάνες ολόκληρες,τρυπημένες με πιρούνι,ελαφρά λαδωμένες για 45 λ. σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 β.
Τις καλύπτουμε με μεμβράνη και τις αφήνουμε στην άκρη να κρυώσουν. 
Σοτάρουμε σε ελαιόλαδο τα κρεμμύδια και την πιπεριά.
Ξεφλουδίζουμε τις μελιτζάνες και τις κόβουμε σε κομματάκια.
Σε μπολ τις ανακατεύουμε με  τα σοταρισμένα λαχανικά,τον μαϊντανό,τα τυριά,τη φρυγανιά,τ'αυγά χτυπημένα ελαφρά,το ελαιόλαδο,αλάτι και πιπέρι.
Λαδώνουμε στρογγυλή ταρτιέρα 24 εκ.
Παίρνουμε το ένα φύλλο,το λαδώνουμε,βάζουμε λίγη γέμιση στην άκρη,κατά μήκος της μακριάς πλευράς και τυλίγουμε  φλογέρα.
Τοποθετούμε στην ταρτιέρα και με το ίδιο τρόπο,συνεχίζουμε από το σημείο που σταματήσαμε, με όλα τα φύλλα,τοποθετώντας κυκλικά ,σχηματίζοντας στο σύνολο ένα σαλιγκάρι.
Δεν ξεχνάμε να τα λαδώσουμε εκεί που ακουμπά το ένα με το άλλο.
Λαδώνουμε και στην επιφάνειά τους.
Ραντίζουμε με λίγο νεράκι και ψήνουμε στους 180 β. για 50-60 λ. ώσπου να ροδίσει καλά.

Όπως οι περισσότερες πίτες, απολαμβάνεται,όχι πολύ ζεστή,μάλλον χλιαρή,ή ακόμη σε θερμοκρασία δωματίου,αλλά γούστα είναι αυτά...

Της πάει πολύ το γιαούρτι στο σερβίρισμα...διαλέξτε πώς το θέλετε,σκορδάτο,με ξύσμα λεμόνι,πάπρικα ή απλά λίγο δυόσμο....

Σχόλια

Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Καλημέρα φίλη μου.Μελιντζανόπιτα δεν έχω φτιάξει ποτέ και κοίτα σύμπτωση έχω μελιντζάνες ένα σωρό από το κτήμα σήμερα.Θα αγοράσω και γραβιέρα που λες και θα τη φτιάξω με την ευκαιρία που φεύγω αύριο για 4ήμερο εκδρομή φιλοξενούμενη.Αχτιδένια φιλάκια..
Ο χρήστης Lila Xagorari είπε…
Νατασάκι μου όλο λιχουδιές είσαι, αυτό θα δοκιμαστεί και άμεσα!!!!
Ο χρήστης cook είπε…
@lilou
ποιός μιλάει!!

@αχτιδούλα
μπορείς να βάλεις οτ,τι τυρι θέλεις :)

μόλις το φτιάξετε να μου πείτε :)
Ο χρήστης Ειρήνη Ε. είπε…
Η εποχή της μελιτζάνας έφτασε και οι μελιτζανοσυνταγές θα είναι στο φόρτε τους, αυτή την περίοδο. Στις ωραίες πίτες, σαν και αυτή, λέμε ναι! Αλλά και το σκορδάτο γιαουρτάκι με το οποίο τις συνοδεύεις, είναι μούρλια!!
Καλή σου ημέρα.
Ο χρήστης Τατιάνα είπε…
Πάνε χρόνια που δοκίμασα μελιτζανόπιτα για πρώτη φορά.... Την είχε φτιάξει η μητέρα της κολλητής μου και με κέρασε.... ΕΠΑΘΑ!!! Ήταν πεντανόστιμη!!!!!
Όπως πεντανόστιμη είμαι σιγουρότατη ότι ειναι και αυτή!
Ο χρήστης mia maria είπε…
Νομίζω πως έτσι θα μου αρέσει πιο πολύ η μελιτζανόπιτα! Πολύ ωραία! Καταγράφεται :)
Ο χρήστης elen είπε…
Αγαπημένη πιτούλα με μελιτζάνες. Την έχω φτιάξει κάπως διαφορετικά η δική σου εκδοχή υπέροχη θα δοκιμαστεί. Φιλιά καλά να περνάτε!!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Ειναι δυνατόν να πει κανείς οχι σε αυτήν την πίτα?
Και ειδικά εγώ???
Υπέροχηη!!!!!!
Φιλιά!
Ο χρήστης Ξανθή είπε…
Στις πίτες έχω αδυναμία γιατί όχι και με μελιτζάνα;;

Δημοφιλείς αναρτήσεις