Παγωτό παρφέ (χωρίς αυγά) και παγωτο-τρουφάκια!

Μα απίστευτα αφράτο και πλούσιο.
Σιχαίνομαι τα αυγά στο παγωτό.
Δε με πείθεις με τίποτα να τα βάλω,γιατί ακόμη κι αν τα παστεριώσω, υπάρχει η ανάμνηση παγωτού που μου πρόσφεραν κάποτε και ευωδίαζε αυγουλίλα....έχω θέμα,το ανιχνεύω ακόμη και στα έτοιματζίδικα....
Από τότε αναζητώ τρόπους άνευ...

Αυτό εδώ είναι βελούδινο και πλούσιο σε γεύση,αρκεί να του δώσετε 5-6 λεπτά εκτός κατάψυξης.
Είναι φτιαγμένο σε παγωτομηχανή,μα κι αν ακόμη δεν την έχετε,γίνεται πάλι αφράτο,εξαιτίας του ότι δεν περιέχει υλικά με υγρό,το πιο ρευστό υλικό του είναι η κρέμα γάλακτος,η οποία εγγυάται πάντα αφράτο παγωτάκι στο πιάτο μας...


ΥΛΙΚΑ
(για 1/2, και κάτι παραπάνω, λίτρο παγωτό, περίπου)

200 γρ.τυρί κρέμα με λίγα λιπαρά
(δεν υπάρχει λόγος να το βαρύνουμε με το πλήρες,αρκούν τα υπόλοιπα που θα βάλουμε!)
200 γρ. κρέμα γάλακτος 35% λιπαρά
1 κουτί ζαχαρούχο
100 γρ.κερασάκια γλασέ(ή λιγότερα)
2 φρουτάκια γλασέ ψιλοκομμένα
(ή γλυκό κουταλιού στραγγισμένο,αν μας αρέσει καλύτερα,εγώ έβαλα και βύσσινο)
80 γρ.ξηρούς καρπούς καβουρντισμένους χοντροσπασμένους
10 καραμέλες τύπου baloo(ξέρετε αυτές τις υπέροχες βουτυρένιες γυαλιστερές) χοντροκοπανισμένες
80 γρ, τρούφα μαύρη ή γάλακτος

Αν έχουμε παγωτομηχανή,βάζουμε τα 3 πρώτα υλικά στο μπλέντερ,τα χτυπάμε και μετά συνεχίζουμε στη παγωτομηχανή ώσπου να αφρατέψουν και να παγώσουν.Τότε ρίχνουμε το μίγμα σε σκεύος παγωτού,προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά,ανακατεύουμε και αφήνουμε λίγο ακόμη στην κατάψυξη να σφίξει
Αν δεν έχουμε παγωτομηχανή, χτυπάμε,επίσης, τα 3 πρώτα υλικά, με το μίξερ να αφρατέψουν,προσεκτικά όμως,όχι πολύ ώρα,γιατί κινδυνεύουμε να κόψει η κρέμα γάλακτος.
Μεταφέρουμε σε σκεύος παγωτού στην κατάψυξη και αφήνουμε 30 λεπτά.
Βγάζουμε και ξαναχτυπάμε.
Αφήνουμε άλλα 30 λ. και ξαναχτυπάμε(τελευταία φορα!)
Ρίχνουμε τα υπόλοιπα υλικά και το αφήνουμε στην κατάψυξη να παγώσει.
Σερβίρουμε με σιρόπια και ξηρούς καρπούς,ή κάποια υπόξινη σαλτσούλα φρούτου

Αν τώρα θέλουμε να εντυπωσιάσουμε κάνουμε τις παρακάτω τρούφες.
Μη θεωρήσετε οτι είναι κάτι δύσκολο,γίνεται στο πι και φι!
Αφήνουμε όπως είπαμε το παγωτό 5 και κάτι λεπτά, εκτός κατάψυξης, και με το scoop(το εργαλείο σερβιρίσματος του παγωτού) σχηματίζουμε μπαλίτσες.
Τις κυλάμε σε ο,τι έχουμε........ξηροκάρπια,ινδοκάρυδο,τρούφα,τριμμένο μπισκότο σοκολάτας....
Βάζουμε στη κατάψυξη τα τρουφάκια για ένα 10λεπτο τουλάχιστον και σερβίρουμε σε πιάτο στολίζοντας με σιρόπια...



Ζήτω το καλοκαίρι,κάτω η δίαιτα!

Σχόλια

Ο χρήστης Giorgos Varvakis είπε…
Ένα "ζήτω" στο καλοκαίρι κι από μένα κι ένα πιο μεγάλο "ΖΗΤΩ" στην Αναστασία για το υπέροχο παγωτό της !!!!!!!!!!!!!
Ο χρήστης cook είπε…
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Γιώργο :)
(με το ραβανί που έκλεψε καρδιές...)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΚΑι εγώ το ίδιο θέμα έχω με τα αυγά στο παγωτό, ευτυχώς που ύπάρχουν πολλές εναλλακτικές για να φτιάξουμε ωραίο παγωτό. Πολύ καλή ιδέα οι σπασμένες καραμέλες.
(δες λίγο τα λιπαρά που έχεις γράψει γιατι 365% λιπαρά λίγο δύσκολο το κόβω, χεχεχεχεχε)
Ο χρήστης Vita είπε…
Λοιπόν κι εγώ σιχαίνομαι τ' αυγά στο παγωτό. Σχεδόν πάντα μ' αφήνουν μια "υποψία" αυγουλίλας. Ο συνδυασμός σου υπέροχος και το παρφέ σου λαχταριστό!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Λένε πως τα καλύτερα και πιο "αυθεντικά" παγωτά, είναι αυτά που γίνονται με αυγά.
Εγώ να σου πω την αλήθεια τα φοβάμαι, και δεν τα βάζω στα παγωτά μου.
Μόνο ένα παγωτό έχω φτιάξει με αυγά, το παγωτό βανίλια, και πρέπει να παραδεχθώ ότι η υφή του ήταν εξαιρετική και δεν μύριζε αυγουλίλα.

Τυρί κρέμα δεν έχω βάλει ακόμα σε παγωτό, αλλά μου αρέσει πολύ η ιδέα και θα το δοκιμάσω.
Τα παγωτάκια σου είναι απίστευτα λαχταριστά!!
Φιλάκια, καλό απόγευμα!
Ο χρήστης cook είπε…
@μιξερακι μου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη διόρθωση :)
Ο χρήστης Ξανθή είπε…
Αν και δεν είμαι του παγωτού δεν θα έβαζα ποτέ αυγά ωμά έχω άσχημες εμπειρίες κι ότι μου θυμίζουν μολύνσεις παρόμοιες δεν.
Καλησπέρα
Ο χρήστης mia maria είπε…
Υπέροχο! Αυτό δεν είναι παγωτό, είναι υπερπαραγωγή! Μου τρέχουν τα σάλια!

Δημοφιλείς αναρτήσεις