Μπισκοτάκια βουτυρένια με μέλι

 Για τη Μαρία!
Η ανάρτηση δημοσιεύεται κατά προτεραιότητα για τη Μαρία που τα ζήτησε κι ελπίζω να τα απολαύσει η οικογένειά της,όπως τα απολαμβάνει ο γιός μου :)
Τη συνταγή την πέτυχα στο τελείωμα των χριστουγεννιάτικων διακοπών και είναι κρίμα γιατί θα τα έφτιαχνα ειδικά για τη Μπετούλα,που ξέρω πως θα τα λάτρευε.

Θυμίζουν κάτι από δανέζικο μπισκότο και κουραμπιέ...η πούδρα αμυγδάλου τα κάνει τριφτά και το μέλι δίνει μια αλλιώτικη διακριτική γεύση τονισμένη από βουτυρένιες ευωδιές...
Είναι πανεύκολα,δεν χρειάζονται ούτε μίξερ,ούτε ζύμωμα ιδιαίτερο,είναι ιδανικά ακόμη και για εκείνους που είναι οι αρχάριοι,ανίδεοι,ανεπίδεκτοι,πες με και "τώρα βαριέμαι" της κουζίνας.
Μετά από την εκτέλεση της συνταγής θα αγαπήσουν λίγο περισσότερο τη ζαχαροπλαστική τουλάχιστον,είμαι σίγουρη!

ΥΛΙΚΑ
(35 μπισκότα περίπου)
310 γρ.(2+1/2 κούπες) αλεύρι για όλες τις χρήσεις
220 γρ.(1 κούπα) βούτυρο αγελαδινό μαλακωμένο πολύ
50 γρ.(5 κ.σούπας) πούδρα αμυγδάλου
(αν αναρωτιέστε πώς,ρίξτε στο μούλτι ολόκληρα αμύγδαλα,ξεφλουδισμένα, και αλέστε σε δυνατή ταχύτητα,σταματώντας πριν να βγάλουν το λάδι τους-υπάρχει βέβαια και συσκευασμένη,έτοιμη)
60 γρ.(2 κ.σούπας) μέλι(βανίλια ελάτης για μένα)
1/2 κ.γλυκού κανέλα

Για το πασπάλισμα:
ζάχαρη άχνη

Ανάβουμε κατ'αρχην τον φούρνο,αερόθερμο,στους 180 β.
Ρίχνουμε σε ευρύχωρο μπολ,όλα τα υλικά με τη 1 κούπα αλεύρι και αναμιγνύουμε.
Προσθέτουμε σταδιακά το υπόλοιπα αλεύρι,ώσπου η ζύμη να μην κολλά στα χέρια μας,αλλά να είναι και μαλακή.Κάτι σαν του κουραμπιέ,μα μια ιδέα πιο σφιχτή γιατί θα την πλάσουμε κορδονάκι και δε θέλουμε να μας διαλυθεί.
Αυτό ήταν,τελειώσαμε το ζύμωμα,σε λιγα λεπτά το ζυμάρι είναι έτοιμο!
Στρώνουμε ενα ευρύχωρο ταψί με αντικολλητικό χαρτί.
Παίρνουμε μικρά μπαλάκια ζύμης,πλάθουμε κορδονάκια και σχηματίζουμε μισοφέγγαρα και κουλουράκια.
Γεμίζουμε το ταψί μας και τα αφήνουμε να ροδίσουν στο φούρνο.
προσοχή μην καούν,σε 20 περίπου λεπτά είναι έτοιμα.
Όπως είναι ζεστά τοποθετούμε αραιά σε πιατέλα και τα χιονίζουμε με άχνη.

Το πώς έχει μυρίσει το σπίτι στο μεταξύ,από το βούτυρο και το μέλι δε θα σας πω...
Θα το νοιώσετε αν τα φτιάξετε...


  •  Η συνταγή βρίσκεται σε χριστουγεννιάτικο εδεσματολόγιο της Μ.Λαμπράκη με ελληνικές παραδοσιακές γεύσεις από την Ελλάδα.Η συγκεκριμένη φέρεται να προέρχεται από τα Επτάνησα.
  • Εμένα μου θύμισε τα βιενέζικα vanillekipferln της 3pad.
  • Στις αναλογίες αναφερόταν μόνο ένα φλυτζάνι τσαγιού αλεύρι...αδύνατο να είναι σωστό,κολλούσε στα χέρια.Εσείς ξεκινήστε με 1 και σταδιακά προσθέστε,μπορεί και να μην το χρησιμοποιήσετε όλο, γιατί μετά από ζύμες και ζύμες με διάφορα αλεύρια κατέληξα πως κανένα δεν είναι ίδιο με τα άλλα!


Σχόλια

Ο χρήστης Lila Xagorari είπε…
Πεθαίνω για κουραμπιέδες οπότε μου βρήκες συνταγή για όλο το χρόνο!!!
Φιλιά!!!
Ο χρήστης cook είπε…
@Λιλου
κι εγω το ίδιο!
Ο χρήστης syros2js είπε…
Χμμμ...
Κάτι μου λέει πως θα έχω... δουλειά στην κουζίνα το Σαββατοκύριακο!!!
;-)
Μιαμ!!! Μιαμ!!!
Φιλάκιαααααα!!!
Ο χρήστης Martha είπε…
Τα είδα κι εγώ σε βιβλίο γερμανικών συνταγών, πιο μικρά και πολύ νόστιμα. Τώρα που τα βλέπω και σε σένα, μάλλον είναι ώρα να τα δοκιμάσω και στο κουζινάκι μου!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Φαντάζομαι την μοσχοβολιά που θα αναδύεται από τα βουτυρένια σου!!!
Τα αντέγραψα ήδη!
Φιλιά πολλά!
Ο χρήστης Penelope είπε…
Και χωρίς την άχνη μια χαρά θα τα "τσακίσουμε" Cook μου!
Ο χρήστης betty είπε…
Aρχάριοι, ανίδεοι κι ανεπίδεκτοι, μέσα είμαι!!! ευχαριστώ θα τα φτιάξω! :)
Ο χρήστης Notoula είπε…
Υπέροχα, μυρωδάτα και εύκολα!!!!
Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Θα τα ..ονειρεύομαι όλη νύχτα !!Τρελαίνομαι για κουλουράκια, αρκούμαι να..κλέψω τη συνταγή!
Ο χρήστης V. είπε…
Φαίνεται τέλεια συνταγή!!! Θα την δοκιμάσω....

Σε προσκαλώ και στο άλλο Blog μου που ξεκίνησα πριν λίγες ημέρες.

Είναι το vallysbook.blogspot.gr

Θα χαρώ πολύ να τα λέμε και απο εκεί!!
Ο χρήστης Beauty Follower είπε…
Φαινονται υπέροχα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις