χιόνι...όπως...φύγαμε....

Κι αφού εδώ δεν έχουμε χιονοθύελλες....
έχουμε όμως βουνά....

...τι καλύτερο,λοιπόν,από το, να τα ανεβούμε σήμερα...
κι όπου φτάσουμε είπαμε,ώσπου τουλάχιστον να...χιονιστούμε...


η βόλτα ξεκίνησε καπως έτσι...η Τριχωνίδα στα πόδια μας,ένας λαμπερός ήλιος,ένα μεγάλο σύννεφο να τον κρύβει και....χιόνι...ναι ακριβώς όπως το βλέπετε στη φωτο...και τριγύρω να πεφτει χιόνι!
Όσο ανεβαίναμε,τόσο πιο ξεκάθαρα φαινόταν η τύχη μας...
στο Λαμπίρι πια,το όριο της Αιτ/νίας με την Ευρυτανία,το σκηνικό μάς ενθουσίασε!
.....και τι να πει κανείς εδώ.....
μπήκαμε πια στην Ευρυτανία,στο δρόμο για Προυσσό.....


οι στροφές έκρυβαν θαυματα.....

τα μάτια μας δεν μπορουσαν να χορτάσουν το λευκό και απάτητο χιόνι

σ'αυτήν εδώ τη στροφή ....ο δρόμος πάγωνε,ο αέρας δυνάμωνε.......

βγήκα από το αμαξι για ένα κλίκ με τη camera....ο άνεμος σήκωνε ψηλά το χιόνι,που ερχόταν ριπές ριπές στο πρόσωπο μου με τέτοια δύναμη που με πονούσε και με τύφλωνε...

ούτε συζήτηση.... το κρύο ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.....για να μην πω για τον ανεμο που κινδύνευα να με πετάξει κάτω...ποτέ δεν έχω νοιώσει ΤΟΣΟ κρύο σε χιόνι

αλλα και πώς να μπεις στο αμάξι να φύγεις,να γυρίσεις την πλατη σε τέτοια ομορφιά.....

....στο εκκλησάκι παρακάτω.....

....η ευκαίρία τέλεια....

για μερικές χιονομπαλιές.....

.....μια ανάσα...άλλο ένα κλικ στη μηχανή....ουπς....ξέμεινα από μπαταρία.....

Σχόλια

Ο χρήστης heart n soul είπε…
θέλω κι εγώ χιόνιαααα!!! εδώ μια λιακάδα να όλη μέρα :(
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Καλημέρα και καλή βδομάδα :)...τέλειες όλες οι φώτος ...πάντα να περνάτε καλά και με προσοχή !!!!φιλια καλημέρες :)
Ο χρήστης EKT είπε…
Τι καλπληκτκές φωτογραφίες είναι αυτές!!! Μπράβο όμως κουράγιο, αυτό είναι να είσαι νέος και θαρραλέος. Μπράβο σας δώσατε ωραίες εικόνες στα παιδιά σας να τις θυμούνται για όλη τους τη ζωή.
Φιλάκια
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Ωραίες φωτογραφίες και εγω δεν πήγα πουθενά, και εδω γύ6ρω την έβγαλα και δεν τόλμαγα να κουνήσω απο δω και ζηλεύω και καλά περνάτε και πλάτςςςςς πιάσε μιά χιονόμπαλλα !
Πολύ με αρέσει ο χιόνης λέμε :)
Ο χρήστης Μηθυμναίος είπε…
Κι εγώ που υπερηφανευόμουν για τις δικές μου φωτογραφίες... Υπέροχες! Υπέροχες!!!
Δες στο Μηθυμναίος, όταν μπορέσεις.
Ο χρήστης ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε…
Υπέροχες φωτό! Οτι και να πεις το χιόνι είναι υπέροχο!
Ο χρήστης ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@μια χιονομπαλα για τη heart n soul!!!

@Σπυράκο αλλη μια για σενα!

@Ελένη μου, και να φανταστείς οτι ο Μιχάλης δούλευε τα ξημερωματα της Κυριακής...αλλά ήταν αποφασισμένος να μας ανεβάσει στα χιόνια!...κι αλήθεια θα μου άρεσε τα παιδιά μας να εχουν ωραίες αναμνήσεις απο εκδρομές,σαν αυτές που θυμάμαι εγω ,πιτσιρίκα, με τη δική μου οικογένεια...

@τζονάκο,εσενα σε λυπάμαι και δε σου πετάω αλλο χιόνι...πολύ το εχετε εκει στην Αθήνα :)

@α, καλέ μου Στράτο,τις δικές μου φωτογραφίες είναι η φύση που τις εχει φτιάξει,ενώ οι δικές σου έχουν όλη την ευαισθησία και την αγαπη γι'αυτό που φωτογραφίζεις ...
φιλιά!!
υγ:παω για το μπλογκ σου

@Λενα μου,ναιιιιι το χιόνι είναι υπεροχο και μας τρελλαινει εμας εδώ στα νότια,σε βαθμό που κάνουμε τους βόρειους(της ευρώπης) να γελούν και να σκέφτονται πως το χαιρόμαστε έτσι όπως αυτοί χαίρονται τις θάλασσές μας :)
Ο χρήστης Μάγια είπε…
πολύ ωραίες φωτογραφίες! :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ειναι που ειναι τελεια αυτα τα μερη...ντυθηκαν και στα λευκα κι απογειωθηκαν!
φαινεται να το χαρηκατε πολυ...παντα τετοια : )))
Ο χρήστης tassoula είπε…
Πω πω ομορφιά!
Και τι ωραία που περάσατε!
Μπράβο σας!Πάντα τέτοια!
Καλή σας εβδομάδα!!
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Εγώ πάλι είμαι χαρούμενη όταν ΔΕΝ χιονίζει!

Την καλημέρα και τα φιλιά μου!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
cook, ωραία η βόλτα σας. Σε εμάς εδώ δίνουν απαγορευτικό! Μειώστε τις μετακινήσεις λένε!
Οι φωτο ειδικά το Λαμπίρι πολύ καλές.

Καλημέρα!
Ο χρήστης BUTTERFLY είπε…
Φαντασου τι εγινε στην Αθηνα, που δεν το βλεπουμε και συχνα! Η χαρα του παιδιου!
Τελειες οι φωτο και γενικα ειστε τυχεροι που μενετε εκει!
Ο χρήστης dyosmaraki είπε…
Πανέμορφες φωτογραφίες, με ταξιδέψατε!!!!
Ο χρήστης Makis είπε…
Εμείς που καταγόμαστε από αυτό το πανέμορφο μέρος που "λάμπει", το γνωρίζουμε από τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Ευχαριστώ που μας θυμίζεται πόσο όμορφο είναι και το χειμώνα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@μάκη
σέυχαριστώ πολύ για τα καλα σου λόγια!..εμεις αντίθετα απο εσας το Λαμπίρι το απολαμβανουμε πάντα μες τον χειμώνα...τη τελευταια δε φορά,αν δεις στην αναρτηση,στο μπλογκ, στις 25 Μαρτη,είχε τοσο χιόνι στο Λαμπιρι που βγήκαμε εκτος δρομου...:)
καταγεστε παντως απο ενα πανεμορφο τοπο...την δροσια του πολύ τη ζηλευουμε οταν ψηνόμαστε μεσα στον καμπο...
καλο καλοκαιρι :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις