Πανσέληνος...μα του Δεκεμβρη

Αδύνατον ήταν,χτες, ο φωτογράφος μας(ο Φώτης ),να καταφέρει να τσακώσει το φεγγαράκι...πυκνά σύννεφα καλυπταν τον ουρανό,έτσι μόνο για λίγο είχαμε την ευκαιρία,εδώ, να δούμε τη χιονάτη λάμψη του.
Όμως μου έστειλε ένα άλλο εξίσου πανέμορφο φεγγαρι,του Δεκεμβρη την πανσέληνο
....2-3 μέρες πριν τα Χριστούγεννα ήταν...
.....όταν,αυτή, ασημενια έβαφε την Τριχωνίδα

...στο βάθος,απο την απέναντι πλευρά της λίμνης,λάμπουν τα φώτα του Αγρινίου

ΥΓ:για να τις ευχαριστηθείτε, κανετε κλικ πανω τους,μεγαλώνουν(θα δείτε ακόμη και τ'αστρα τ'ουρανού!)

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
Ο Φώτης με τόσο καλή κάμερα που αποτυπώνει και τ'άστρα θα πρέπει να τρέξει να προμηθευτεί ένα φίλτρο ειδικά για την φωτογράφηση των φωτεινών ουράνιων αντικειμένων(ειδικά η πανσέληνος χωρίς φίλτρο είναι σαν τον ήλιο!) Βέβαια είναι κι έτσι ωραία ακτινοβόλα.
Δεν ξέρω εάν υπάρχουν αυτά τα φίλτρα στα φωτογραφεία...το www.astronomy.gr σίγουρα θα τον βοηθήσει να επιλέξει και θα του στείλει την αγορά του σε πολύ καλή τιμή με αντικαταβολή ή όπως αλλιώς επιθυμεί.
Ο χρήστης heart n soul είπε…
betty, δηλώνω μαγεμένο φεγγαρόπαιδο...
σας ζηλεύω κύριε Φώτη, να'στε καλά να φωτογραφίζετε, να βλέπω κι εγώ η ακαμάτρα
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Aλλη μια φωτογραφική απόλαυση απο το ιστολογιο σου :)

[Εχω αφήσει ανοιχτή πρόσκληση, θα ήθελα όμως να συμμετάσχεις στο bloggo-παιχνιδο που έχω απαντήσει περί 7 κακών χαρακτηριστικών μας]
Ο χρήστης betty είπε…
@heartnsoul,... :)
@Σπύρο μας, δύσκολα μου βάζεις τώρα...όχι γιατί δε θέλω να εκτεθώ...θα το παρουσιάσω κάπως αλλιώς...γιατί διαφορετικά θα είναι μόνο λόγια κι εδώ είμαστε για να κερδίζουμε και κάτι διαβάζοντας.
Ο χρήστης BUTTERFLY είπε…
Wow! Για αλλη μια φορα...ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΩΡΑ!!!! Την τεχνη μου μεσα!!!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Ωραίες οι φωτο του Φώτη! (Πως βγήκε έτσι αυτό!)
Απορώ που δεν γκρίνιαξε η betty για την φωτορύπανση από τη πόλη του Αγρινίου!

Καλό Σαββατοκύριακο.
Ο χρήστης betty είπε…
@ Θύμιο, δε γκρίνιαξα γιατί δεν εμποδίζει προς το παρόν τη φωτογράφηση αυτή!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εμένα γιατί η πανσέληνος μου βγαίνει μια λευκή τρύπα στο μαύρο σύμπαν και όχι σαν αυτές εδώ τις καταπληκτικές;
Ο χρήστης betty είπε…
@zambia, αν και δε γνωρίζω από φωτογραφικές, υποθέτω ότι χρειάζεται μεγαλύτερης διαμέτρου φακός(κρίνοντας από τα κιάλια)που να μπορεί να ζουμάρει καλύτερα. Υπάρχουν πολύ καλές μηχανές για αστροφωτογράφηση που είναι αποτελεσματικές στα απλά όπως το φεγγάρι. Μπορείς να ρωτήσεις και στο www.astronomy.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις