Μικροί καλλιτέχνες του σύμπαντος

Από όλα τα μάτια στον κόσμο, εκείνα που βλέπουν την αλήθεια καλύτερα είναι...τα μάτια ενός παιδιού. Θα σου πει: "Tον Ιάσονα στο σχολείο τον λέμε φοβιτσιάρη", "μα δεν πρέπει, τον στενοχωρείτε" θα του πούμε εμείς. Τότε, θα μας απαντήσει "Μα, αφού είναι αλήθεια, γιατί να στενοχωρηθεί;..." H αλήθεια γι'αυτά είναι κάτι αναλοίωτο. Δεν επηρεάζεται από φιλίες, δεν μεταβάλλεται από ποικίλες συμβάσεις.

Ο τρόπος που βλέπουν τη ζωή αποτυπώνεται ξεκάθαρα στις ζωγραφιές τους...


Ένα μεγάλο καράβι ταξιδεύει με σιγουριά στον προορισμό του. Η πανσέληνος ασημίζει τα παγωμένα νερά πάνω σε ουράνιο αστροφώτιστο φόντο...τίποτα δεν είναι κρυφό.

Πόσο πελώρια βουνά, μπορεί να φαίνονται στα μάτια ενός παιδιού, οι τρεις βουνοκορφές...τίποτα όμως δεν είναι πιο σπουδαίο, πιο μεγαλειώδες και σημαντικό από το φρούριο του παππού και της γιαγιάς...από το παράθυρο οι μικροί παρατηρητές εντοπίζουν την πανσέληνο να ξεπροβάλλει δειλά πίσω απ'το βουνό...

"Αυτή τη λεπτομέρεια, την είδα μια καλοκαιριάτικη νύχτα, με τα μάτια της μαμάς μου...που είναι μεγάλα και βαριά και τα λένε κιάλια!"

Σχόλια

Ο χρήστης heart n soul είπε…
λοιπόν, θα το πιστέψεις? χτες σκεφτόμουν τις παιδικές μου ζωγραφιές. Η πρώτη που θυμάμαι ήταν μια πεταλούδα, από τότε καλλιέργησα συγκεκριμένη τεχνοτροπία για πεταλούδες:)
All time classic, σπιτάκια που με τον καιρό γίνονταν όλο και πιο λεπτομερή και ρεαλιστικά. Θαλασσινό τοπίο με βάρκα με πανιά και βουνά στο βάθος.
Και ένα one off, απ' ό,τι θυμάμαι: ένα αγγελάκι, μ'ένα κερί στο χέρι, ν'ανάβει τ'αστέρια:)
Άπειρες άλλες, ήμουν μανιώδης ζωγραφίστρια πριν γίνω η σημερινή τεμπέλα..
Δεν ξέρω αν υπάρχουν πουθενά ή αν έχουν πεταχτεί, τις θυμάμαι όμως ολοκάθαρα, και τις μελετούσα με το νου μου χτες, όπως σου είπα, μις τηλεπάθεια! Θυμάμαι την καθηγήτρια των "καλλιτεχνικών" στο γυμνάσιο που επαινούσε όποιον ζωγράφιζε "παιδικά" και αποδοκίμαζε όποιον ζωγράφιζε "μεγαλίστικα", τότε την θεωρούσαμε τρελλή, αργότερα κατάλαβα τι έχουμε ως παιδιά και τι χάνουμε και κατάλαβα, έτσι λέω δηλαδή:)
Ο χρήστης elie είπε…
Τα παιδιά πραγματικά "ζωγράφισαν"!
Ο χρήστης betty είπε…
@heart n soul, μου έχει συμβεί κι εμένα αυτό σε μπλογκς! Είναι κι αυτή μια μορφή επικοινωνίας, όταν συντονιζόμαστε με τη σκέψη του άλλου. Κι αυτό απ'ό,τι διαπιστώνω είναι πολύ εύκολο να συμβεί διαδικτυακά, γιαυτό χρειάζεται και προσοχή!! :) τις χαρούμενες καλημέρες μου!
@ elie, σκέφτηκα ότι ήταν καλή ευκαιρία να δούμε την πανσέληνο με "παιδικό" βλέμμα.
Ο χρήστης heart n soul είπε…
καλημέρα..εχμ, καλό μεσημέρι betty, θα προσέχω, άι πρόμις:)
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Στις ζωγραφιές παιδιών, βλέπεις συχνά πολύ μεγάλες αλήθειες !
Ο χρήστης BUTTERFLY είπε…
τα παιδακια σου τα εφτιαξαν αυτα; Πολυ ομορφα! Δεν ειναι τυχαιο οτι στην παιδοψυχολογια δινεται μεγαλη βαση στις ζωγραφιες των παιδιων. Μετα την αγκαλια, ειναι ο πρωτος τροπος που μαθαινουν για να εκφρασουν οσα δεν θελουν η δεν μπορουν να πουν με λογια...
Ο χρήστης Roadartist είπε…
ωραιοι οι μικροι καλλιτεχνες :)
Ο χρήστης betty είπε…
@heartnsoul, ...καλό παιδί!

@elie, ναι, είναι μια ωραία αποτύπωση του κόσμου

@tzonakos, ...αλήθειες με την οπτική της απλότητας

@butterfly, είναι δυο ζωγραφιές του γιου μου που με συγκινούν για ευνόητους λόγους(φεγγάρι και στη ζωγραφιά με το πλοίο υπάρχουν κι αστέρια!)

@roadartist, ωραίοι...κι ας λερώνουν τα τραπεζομάντιλα της μαμάς!
Ο χρήστης mrs Smith είπε…
betty μου, διάβασα ότι είναι του γιού σου ζωγραφιές !!!! Ε! δεν χρειάζεται να σου πω ότι έχει ταλέντο :) ...έχει !!!!
Είναι υπέροχη η ματιά του. Όλο χρώματα και φως !

Σου έχω πρόσκληση για παιχνίδι...που θα σου αρέσει...στο blog μου :)
Ο χρήστης betty είπε…
Εντάξει κα.Σμιθ, θα περάσω, μόνο συγχωρείστε μου μια ενδεχόμενη καθυστέρηση λόγω φόρτου εργασίας! τα φιλιά μου :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις