γεύση από Βιεννη...

Φέτος μετα τα Χριστούγεννα είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γευση από Βιέννη,αφού ενα συγγενικό πρόσωπο ταξίδεψε εκεί.Οι παραγγελιες μας ηταν σαφείς...ζαχερτόρτε(αγνοώ την ...original γραφή!) και σοκολατακια Μότσαρτ...οπότε ιδού...


Η τούρτα Ζαχερ (μια σταλια ήταν) στο μικρούτσικο ξύλινο κουτάκι της...
βιαστικά το ανοίγουμε...γιαμ γιαμ.......κόβουμε ένα κομματακι...το σερβίρουμε σε αναλογου γούστου πιατακι,σετάκι βεβαίως με μια κούπα απο βιεννεζικο καφε.....
...αν ήταν καλό;....μμμ...άλλοι είπαν πολύς ντόρος για ενα απλό κέικ,άλλοι το εφαγαν χωρίς σχόλια,αλλά εμενα πάντως,και τον μικρο μας, μας ενθουσίασε!Κι αφού τελείωσαμε με το γλυκάκι,ας ανοιξουμε και τα σοκολατακια,από τα οποία το πιο νόστιμο ήταν αυτό το μεγαλο,γιατί ήταν το μονο με σοκολάτα γαλακτος και όχι υγείας(που αντιπαθώ!)


Η γεύση ολοκληρώθηκε και με μια σταλια βιενεζικο λικερακι καφε...

Αντε και του χρόνου,στη Βιέννη!(λέμε τώρα...)

Σχόλια

Ο χρήστης EKT είπε…
Καλή χρονιά φιλενάδες και φίλοι,
Σας πεθύμησα. ΄Εχουν και αυτό το καλό ή κακό οι γιορτές μας κάνουν να θέλουμε όλους κοντά μας. Να μα΄στε καλά και να βρισκόμαστε λοιπόν και για να μη ξεχνιόμαστε, η cook μου έβαλε μια ιδέα.
Αύριο θα αποπειραθώ να φτιάξω μια Sachertorte, αν τα καταφέρω θα βάλω πόστ με συνταγή φωτό κλπ.
Ως τότε την αγάπη μου.
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλή και γλυκιά χρονιά cookitsa !:))
Γεμάτος γλυκά καλούδια να είναι ο νέος χρόνος :)
Ο χρήστης kiki είπε…
Μετξύ ζάχερτόρτε (την οποία έχω φάει στη Βιέννη και έχω και συνταγη) και σοκολατάκια Μότσαρτ, προτιμώ τα δεύτερα που είναι σούπερ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Λαμπρινούλα και Ελένη
καλή χρονιά!Κι εγώ σας πεθύμησα,όλους,όπως και το pc μου...10 μέρες χωρίς αυτό...:)

Ελενίτσα και Κική
αφού έχετε συνταγή για ζαχερτόρτε...περιμένω..προσεχώς!
Ο χρήστης fotinas είπε…
...ισως ο πιο ατυχος να ειμαι εγω...που οχι μονο δεν ειχα την ευκαιρια για λιγη 'ζαχερχορτε'ή ενα σοκολατακι Βιεννης..-ασ ηταν και το μικροτερο- αλλα ουτε για μια κουπίτσα ζεστο καφε που τοσο καλα ξερει να φτιαχνει η φιλη μου...cookitsa..δεν πειραζει..καλη χρονια σε όλους.....
Ο χρήστης roadartist είπε…
πο πο μμμ..Τι τέλεια γλυκά!! :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@fotis
καλέ μου, εσενα θα σου φτιάξω μια ολοκληρη κανατα καφε,οταν με το καλό σύντομα ξαναβρεθούμε,κι όλο και κάτι γλυκό θα βρεθεί για να απαλύνουμε τα πικρά...αγκαλίτσες και χιλιοχρονος :)
ΥΓ:χμμ...υποθετω οτι περιμενες τη νεα χρονιά για να αφήσεις τελικα σχόλιο στο μπλογκ!

@roadartist
καλώς την....να σε κεράσουμε ενα σοκολατακι λοιπόν!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Μιαμι μιαμ!Εγώ θα φανώ εγκρατής και θα πάρω ένα λικεράκι καφέ για τη χώνεψη γιατί το παρακάναμε (και) φέτος!!
Καλη χρονιά!!!
CrazyTourist1
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Τι μου θύμησες τώρα...οταν ήμουν μικρός και έπεφτε στα χέρια μου κεκικ και σοκολάτα απ'εξω την ετργα όλη την σοκολάτα και άφηνα το κεικ για το τέλο...χε χε χε ...στρατιγική !
Ο χρήστης Lander είπε…
Κοίτα να δείς....
Οι φίλοι μου πέρασαν την Πρωτοχρονιά στην Βιέννη! Από την απογοήτευσή μου που δεν τους είχα κοντά με την αλλαγή του χρόνου, δεν τους ζήτησα να μου φέρουν τίποτε. Ευτυχώς εκείνοι... προνόησαν και μου έφεραν σοκολατάκια Mozart!
Περιμένω να βρω το κατάλληλο λικεράκι για να τα δοκιμάσω! (κύριε Πρέσβη μας κακομαθαίνεται!!!!)

Καλή χρονιά σε όλους!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@lander
ενα λικερακι καφέ πάει τελεια...σα να λέμε ένα ποτηράκι λικερ illy espresso.
Και σίγουρα οι φίλοι σου πολύ σε αγαπούν :)

@Σπύρο
κοινή πρακτική μικρών και μεγαλων αυτή...εγώ όμως ήθελα ολοκληρο το πακέτο πάντα...οπότε όλα μαζί τα έτρωγα!

@τρελλοτουρίστα μου καλώς επιστρέψατε...αναμενουμε τα χιόνια να δούμε :)
Ο χρήστης betty είπε…
@cook, απ'ό,τι βλέπω, δυστυχώς, ο Μιχαλάκης θα πρέπει ν'αποδεχθεί αυτή την εξαιρετικά γενναιόδωρη πληθωρική σου εκφραστικότητα (καημένε γαμπρούλη μου...).
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπετούλα
...c'est moi!....
εσυ και ο καλός μου,να αποδεχτείτε οτι είμαστε, εγώ και ο καλός σου,εξαιρετικά...πληθωρικοί προς πάντα :))
(καημενε μου Φιλιπ!...)
Ο χρήστης elie είπε…
Και του χρόνου Βιέννη, εγώ θα στο ευχηθώ. Αλλά και φέτος, γιατί όχι; Νομίζω ότι τέλη άνοιξης θα είναι ακόμα καλύτερα από το χειμώνα (κι εμείς ούτε 10 μέρες που γυρίσαμε...)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
elie μου
καλώς επιστρέψατε κι εσείς...συμφωνώ...οποτε κι αν ήταν, καμια αντίρηση για τη Βιέννη :)
καλή χρονια!
Ο χρήστης Lander είπε…
Χμμμμ.....
Οι συγκεκριμένοι φίλοι μου μού αποδεικνύουν συνεχώς ότι με αγαπούν!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
όποιος βρήκε φίλους,βρήκε θησαυρό,κατα πως λένε :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις