Ψαρονέφρι με χαλούμι και ελιές


Και ιδού το μεζεδάκι της γιορτής μου,με το οποίο είχα υποσχεθεί να ταϊσω κάποιους πεινασμένους εδώ τριγύρω...
(Μαρκονάκι δεν είναι....ψάρι...για να προλάβω την απορία σου!!!)


ΥΛΙΚΑ
1+1/2 κ.ψαρονεφρι σε λεπτές φέτες
1/3 κούπας περιπου ελαιόλαδο
500 γρ φρέσκα μανιταρια φετάκια
1 στρογγυλή κόκκινη πιπεριά σε λωρίδες2 μεγάλα κερεμμύδια ροδέλες
1 πακετο χαλούμι (270 γρ.περίπου)
κάμποσες πρασινες και μαυρες ελιές(ας είναι και με κουκούτσι,δίνουν πιο έντονο άρωμα)
4 σκελιδες σκορδο φετάκια
2 φυλλα δάφνης κομμενα στη μεση
1/4 κούπας κρασί(εγώ ροζέ έβαλα)1 κ.σούπας μουσταρδα
ρίγανη,αλάτι-πιπέρι

Σ'ένα ευρύχωρο ταψί(λαδωμένο) στρώνουμε όλα τα λαχανικά και τη δάφνη.
Από πάνω βάζουμε το κρέας αλατισμενο,πιπεράτο και αρωματισμενο με τη ρίγανη.
Ανάμεσα στα κομμάτια τοποθετούμε τις ελιές.Χτυπάμε καλά το κρασί με το λάδι και τη μουστάρδα,και περιχύνουμε το κρέας στο ταψί.
Βάζουμε στο φουρνο που εχουμε προθερμάνει στους 220 β. να ροδίσει ελαφρα το κρέας και απο τις 2 πλευρές.
Όταν πάρει χρώμα,βγάζουμε από το φούρνο,ρίχνουμε το τυρί σε κύβους,σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο και χαμηλώνουμε στους 200-190 β. ωσπου να ψηθει το κρέας.
Στο τέλος ξεσκεπαζουμε και το αφήνουμε να ροδοκοκκινίσει αν χρειαζεται...
Σερβίρουμε σε πιατέλα με τη σαλτσουλα του...κι αν τηγανίστε και πατατούλες......
Του πάει άψογα και μια σαλατα με ροκα και λιαστή ντοματα.

Χορτάσατε;
:)

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης heart n soul είπε…
με τις συνοδευτικές τηγανητές πατατούλες, με αποτελειώσατε! να βάλω και λίγο κεφαλοτύρι αφού τώρα πια τον έχασα τον έλεγχο? :)
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Μιαμμμ....
Εγω δεν χόρτασα γιατι κάθε φορά που κοιτάζω τη φωτογραφία στο τέλος πεινάω πάλι !
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
χα,χα,χα Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι την απορία μου με το ψαρονέφρι την έχω απαντήσει εδώ και πολλά χρόνια!

Αν δεν το νοιώσεις το έδεσμα να λιώνει στο στόμα σου με όλα του τα μυρωδικά μπορείς να πεις ότι χόρτασες?

Καλό ξημέρωμα!
(ευτυχώς που είμαι φαγωμένος δλδ)
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Τρελός συνδιασμός ΧΑΛΟΥΜΙ με ψαρονέφρι..:)μιαμ μιαμ...:)...

Σου φτιάχνει η μέρα να βλέπεις τέτοιες εικόνες ....πρω πρωι :) χε χε

Καλημέρα και καλη βδομάδα:)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τι να χορτασουμε : (

φατε ματια ψαρια...

και σημερα ειχα φαγητο απο χθες και καθολου ορεξη γιατι κρυωσαμε!!!
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Γιορτή; Τι γιορτή;
Ο χρήστης betty είπε…
@3pad, έχασες την ονομαστική γιορτή της cook; Ντροπή! της χάρισα κι ένα "μπιζουδάκι"(σε ανάρτηση)!
Ο χρήστης mrs Smith είπε…
Αυτό περίμενα τόσο καιρό cook. To αλμυρό, το πικάντικο :)
Χρόνια πολλά κι' από "κοντά" :)
Ο χρήστης maxforeigner είπε…
Γεια και χαρά. Καιρό είχα να σας επισκεφτώ για διάφορους λόγους, ένας εκ των οποίων είναι για να μη ... παχαίνω (αλλά παρ'όλ'αυτά έχω βάλει 3-4 κιλά!. Λοιπόν το ψαρονέφρι είναι γνωστό ότι είναι το καλύτερο....ψάρι... αναμφισβήτητα (τουλάχιστον για τους Βλαχους, Σακαρατσαναίους και Καραγκούνηδες.... Αλλοιώς το λένε βέβαια:"Το καλύτερο ψάρι είν ' το ζυγούρι!"
Ο χρήστης mmexer είπε…
θα το δοκιμάσω... φαίνεται ενδιαφέρον!!!!!! χαλλούμι κλαψ κλαψ πατρίδα χαχαχαχαχαχα
Ο χρήστης betty είπε…
@Mike, τι χαρά που σε ξαναβλέπουμε! Πωπω πώς άλλαξες, πήρες τα πάνω σου, πολύ κακό η γυμναστική! :)
@mmexer, καλωσήρθες στα μέρη μας, δηλ.Κύπριος στην Κύπρο;!
Ο χρήστης Penthesila είπε…
Καλημερα,τι μου κανετε, τι μου κανετε! φατε ματια ψαρια(πχ ψαρονεφρι αχαχαχααα!) και κοιλια περιδρομο!Παντως τις φωτο τις εφαγα με τα ματια μου, ποσες φορες να πω, αν ξαφνικα εξαφανιστουν απο το ποστ, εγω θα φταιω...
Ο χρήστης betty είπε…
@penthesila, τώρα με το κρύο μάλιστα...πρέπει να φτιάξουμε διπλό ταψί!
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Όχι βέβαια! Είχα ευχηθεί κιόλας. Απλώς νόμιζα ότι είχαμε καινούρια γιορτή! (Όπου γάμος και χαρά...;))
Ο χρήστης betty είπε…
Τσαχπίνα μου 3pad, ήταν η ευγενική ανατροφή μου(!)που μ'εμπόδισε να πω το ίδιο. Στην άκρη της γλώσσας μου ήταν μα την αλήθεια. Αλλά, φαντάζομαι, δεν θα ένοιωθες το ίδιο όπως στα Αυστριακά πάρτυ που περιέγραψες...!
Ο χρήστης Μάγια είπε…
περιττό να πω ότι μου τρέχουν τα σάλια...πολύ όμως!!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Kαι του χρόνου να σαι καλά cookitsa μου να τους καλοπεριποιηθείς στην γιορτή σου:))
To φαγάκι .....απλά εξαιρετικό!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ελενακι
ευχαριστώ πολύ!

@mmexer
καλώς τον από την Κύπρο :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις