MINI PIZZAS Α ΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Σήμερα έμεινα σπίτι(οι 2 μαθητές μου είναι άρρωστοι από χθες...)
Ευκαιρία λοιπόν και για ένα ορεκτικούλι,μαζί με τους κεφτεδες με σάλτσα γιαουρτιού της Ελενας,που τους μαγείρεψα για σήμερα :)


Αν έχετε έτοιμο πέστο,αυτά τα πιτσάκια γίνονται στη στιγμή,αλλά και να μην έχετε, δεν παίρνει πολύ για να τα ετοιμάσετε

ΥΛΙΚΑ
10 στρογγυλα σφολιατάκια
φετούλες από κατσικίσιο τυρί ή φέτα
ροδέλες ντομάτας
σαλτσα πέστο

Στρώνουμε σε ταψί με λαδόχαρτο τα σφολιατίνια και τα τρυπάμε με πηρούνι.
Από πάνω βάζουμε τυρί,καλύπτουμε με μια φετα ντομάτας(χωρίς σπορια) και ρίχνουμε και 1 κ.γλυκού πέστο απο πανω
Ψήνουμε σε αερόθερμο φούρνο στους 180 β. ώσπο να ροδίσουν
Τα σερβίρουμε αμέσως....τα καταβροχθίζουμε....
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης heart n soul είπε…
με κάνετε να θέλω να κάνω πάρτυ μόνο και μόνο για να φτιάξω ένα βουνό από τέτοιες τσαχπινομπουκίτσες cook:)
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Σήμερα είδα το θέμα και είπα να περάσει λίγο η ώρα και μετά να το διαβάσω!

Είμαι ακόμα γραφείο και σκέφτομαι ότι ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ αυτά που βλέπω για να έρθω στα ίσια μου! (άλλωστε ορεκτικά είναι!) Μάλλον θα κάνω μια βόλτα σε παλιότερα post για να νοιώσω κάπως καλύτερα -εκείνο το χοιρινό είναι ότι πρέπει.

Φιλιά και καλό βράδυ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Υπέροχο!!!!
Και το τραγούδι ακόμα καλύτερο!!
Καλό βράδυ!!!
Ο χρήστης prasino liker είπε…
COOK
Για τι ορεκτικα μας μιλας.Αυτα ειναι σκετη βομβα.Πραγματι δειχνουν να ειναι πολυ ευκολα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@heart n soul
τι καλά που μας τα λετε καλή μας hns...τσαχπινομπουκίτσες,πολύ μ'αρέσει...:))

@radio marconi
α μα καλε μου πολύ με ανησυχείς εσυ έτσι που δουλεύεις...8 το βραδυ κι ακόμη εκεί...σου χαρίζω όλες τις...τσαχπινομπουκίτσες!

@τασουλα μου
το αγαπώ κι εγώ πολύ αυτό το τραγουδι...

@λικερακι
και ευκολα ειναι ΚΑΙ βόμβα (θερμίδων!) είναι :)
φιλακια
Ο χρήστης Μάγια είπε…
πωπωπωπω, κι εγώ θέλει!!!
Ο χρήστης betty είπε…
@radio marconi, τέτοια σε μάθαινε ο Ερμής του Πραξιτέλους να τρώς στην αγκαλιά του γιαυτό έγινες "Θεός";;!!
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
μμμμμμ!!! τέλεια PIZZAKIA..!!!

Nα σε πω να ανοίξετε ΤΑΒΕΡΝΟΥΛΑ και να την πείτε o BLOGGO ΦΑΓΟΥΛΗΣ... χα χα θα έχει επιτυχία :)
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
A πα πααααααααααα!!!!
Λαχταριστά, πανεύκολα, πεντανόστιμα και ...τσαχπίνικα που λέει και η heart;)
Πες ότι τα φτιαξα κιόλας:))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
bloggo φαγουλης...με αβαταρ τον lockheart :))

Δημοφιλείς αναρτήσεις