Ομελέτα φούρνου

Πολλές φορές το Σάββατο,μαζί με πράσινη πλούσια(με κρουτόν,ξηρούς καρπούς,σταφίδες) σαλάτα,είναι το μεσημεριανό γεύμα.
Γρήγορα,μια εντυπωσιακά φουσκωμένη,αρωματική,ελαφριά ομελέτα στο πιάτο!
ΥΛΙΚΑ
1/3 κούπας ελαιόλαδο
6-7 φρ. κρεμμυδάκια σε ροδέλες
8 αυγά
200 γρ. γάλα
150 γρ. φέτα θρυμματισμένη
200 γρ. γραβιέρα γλυκιά χοντρά τριμμένη
1/2 ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο(την άνοιξη βάζουμε μάραθο)
1 κ.γλυκού πάπρικα γλυκιά
1/2 κ.γλυκού κάρι(προαιρετικά)
 αλάτι-πιπέρι

Σωτάρουμε στο λάδι τα κρεμμυδάκια.Αποσύρουμε και ρίχνουμε τον άνηθο.
Χτυπάμε καλά τ'αυγά μαζί με το γάλα,την πάπρικα,αλάτι και πιπέρι.
Προσθέτουμε τα τυριά και τα κρεμμυδάκια με τον άνηθο.
Λαδώνουμε ένα πυρέξ και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 C,ώσπου να ροδίσει καλά και να φουσκώσει.

Σερβίρουμε αμέσως(όσο κρυώνει κάθεται)
Τρώγεται και κρύα.
Προσθέτουμε αν θέλουμε πριν την ψήσουμε,τριμμένο καρότο,λιαστές ντομάτες,ή ντοματάκια τσέρυ ολόκληρα.
Της πάνε τρελά και ροδέλες τηγανητής πατάτας και ξερού κρεμμυδιού.
Επίσης,αλλαντικά,πιπεριά,μανιτάρια, ανάμικτα λαχανικά...άπειροι οι συνδυασμοί, ανάλογα με τα περισσεύματα και τη φαντασία μας

Καλό Σ/Κ!

Σχόλια

Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ooooooo!! Σούπερ!!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Με μια τέτοια ομελέτα και μια πλούσια σαλάτα, θα ένοιωθα βασίλισσα!!
Θέλω και μανιταράκια στην δική μου please!
Φιλιά Αναστασία μου, καλό Σαββατοκύριακο!!
Ο χρήστης Lila Xagorari είπε…
Εγώ στη δικιά μου θέλω λουκανικάκια!!
Καλό Σ/Κ!!!
Ο χρήστης mari beika είπε…
Εγώ για ομελέτα τρελαίνομαι, γι' αυτό μπήκα να σερβιριστώ!!
Ο χρήστης spirou είπε…
Αν και δε μου αρέσουν οι ομελέτες,αυτή φαίνεται ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ ΑΦΡΑΤΗ!
Ο χρήστης Penelope είπε…
Ότι πρέπει για να "μπουκώσουν" τα πεινασμένα στοματάκια και των πιο δύσκολων, αλλά και να συνδυάσει γεύσεις και αρώματα που αγαπά κανείς.
Να 'σαι καλά βρε Cook. Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα να έχετε καλή μου.
Ο χρήστης Notoula είπε…
Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ ομελέτα φούρνου. Λες? Θα δοκιμάσω γιατί από τα υλικά φαίνεται πολύ νόστιμη.
Φιλιά και καλή εβδομάδα!
Ο χρήστης betty είπε…
Aλευράκι δεν προβλέπεται?
Ο χρήστης cook είπε…
ο@Notoula
να τη δοκιμάσεις,θα σε ενθουσιάσει η ομελέτα φούρνου

@Μπετούλα
όχι,αλευρι δε βάζουμε στην ομελετα φούρνου!
Ο χρήστης Taste Advisor είπε…
αγαπημένη!!!!!
Ο χρήστης Vita είπε…
Λαχταριστή , έστω και φούρνου! Είμαι φανατική των αυγών και ευτυχώς δεν έχω χοληστερίνη!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Υπεροχη και πολύ οικονομική :)
Ο χρήστης cook είπε…
ευχαριστούμε!

Δημοφιλείς αναρτήσεις