Μπλογκο-νοστιμιές 3

Απεργίες σήμερα,παντού....στη τάξη μου επίσης.
Μα όχι στην κουζίνα μου!
Αυτή μπορεί να ζορίζεται,αλλά έως τέλους ηρωικά θα μάχεται.
(κάποιες φορές με παρηγορεί η σκέψη οτι αφού εξακολουθώ και μαγειρεύω εκείνα που θέλω-όχι όλα πια,ούτε με την ίδια συχνότητα- είμαι καλά-όταν θα σταματήσω σημαίνει οτι θα παλεύω σε ατέρμονη καταιγίδα,προς το παρόν υπάρχουν και λιακάδες...)
Σε τέτοιες θαυμάσιες λιακάδες,βολτάρω στα μπλογκοσπιτάκια και ανακαλύπτω φοβερές λιχουδιές.
Έτσι, εδώ και καιρό έχω υποσχεθεί,οτι θα ανεβάζω τα πολύ αγαπημένα μου


Πάμε....
Τα κεφτεδάκια ,a la-αγαπημένης-Captain Cook(και ΙΚΕΑ!), τα λάτρεψα ,χωρίς καν να έχω δοκιμάσει τα πολυσυζητημένα του ΙΚΕΑ...θεσπέσια ανάμιξη υλικών συνοδεία αγαπημένης σάλτσας cranberry...μαγειρέψτε τα μια βροχερή,κρύα Κυριακή,και απολαύστε με χαμόγελα και αγαπημένα πρόσωπα,ξορκίζοντας τα μαύρα σύννεφα που μας κυκλώνουν...δε ζητάω τίποτα άλλο...
....εκτός...


...εκτός...
από το ξελιγωτικό,γαργαλιστικό,βελούδινο σοκολατένιο ρυζότο(φούρνου παρακαλώ!) σερβιρισμένο από την TasteFULL Βίκυ μας(τη δασκάλα μου στο πασχαλιάτικο τσουρέκι !)
Σοκολατένιες λιμνούλες,σε βελούδινα κρεμένια μονοπάτια θα σας δείξουν το δρόμο-αν έχετε χαθεί στις έγνοιες....

Γιατί το μαγείρεμα,μπορεί να είναι πολλά πράγματα,πέρα από το προφανές,του να μας ταΐσει-είναι ταξίδι,είναι αγάπη είναι χάδι,είναι το λιμάνι,είναι και ο φάρος,είναι  κρίκος στην αλυσίδα που μας ενώνει...όταν καθόμαστε γύρω από το τραπέζι,αλλά και όταν μοιραζόμαστε στα πέρατα του κόσμου καθένας από την κουζίνα του,αγαπημένες αλλήλων γεύσεις...

ΥΓ:Κι αν θέλετε να δείτε κι άλλους τέτοιους κρίκους ψάξτε στις Μπλογκονοστιμιές 1 και στις Μπλογκο-νοστιμιές 2








Σχόλια

Ο χρήστης Eri είπε…
Το θυμάμαι ότι τα είχες φτιάξει, κ εμείς τα κάνουμε πολύ συχνά πια. το σοκολατένιο ρυζόγαλο το είχα στο πρόγραμμα αλλα μου κινεί το ενδιαφέρον που ειναι στον φουρνο, θα το δοκιμάσω! Ευχαριστώ πολύ για την αναφορά αγαπημένη μου Αναστασία!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Αναστασία μου ξέρεις ότι είμαι από αυτές που τρελαίνομαι να δοκιμάζω τις μπλογκονοστιμιές σας και πολύ συχνά θα τύχει να μαγειρέψω από τα νόστιμα σπιτάκια σας!
Οι επιλογές σου από δυο αγαπημένες μπλογκομαγείρισσες είναι τέλειες!!!
Και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου με τα λεγόμενά σου για το μαγείρεμα, είναι η δικιά μας πράξη αγάπης για τους δικούς μας ανθρώπους, και μέσα από αυτήν μοιραζόμαστε όχι μόνο γεύσεις, αλλά και ένα σωρό συναισθήματα!
Φιλάκια!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Δεν έχω δοκιμάσει τα κεφτεδάκια του ικεα, αλλά αυτά που προτείνεις φαίνονται πεντανόστιμα και θα δοκιμαστούν!!!
Καλά μαγειρεματα!!!
Φιλιά

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης BUTTERFLY είπε…
Πωπω! Ριζοτο φουρνου με σοκολατα;;; Μιαμ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις