Μπριζόλες χοιρινές φρικασέ με σέλινο, σελινόριζα και καρότο!!!

 
 
Σημείωση: εδώ η καινοτομία έγκειται στις μπριζόλες! Το έφτιαχνε έτσι η μάνα μου και τη βρίσκω πολύ καλή σαν ιδέα. Γιατί οι μπριζόλες εκτός από το ότι είναι πολύ τρυφερές και νόστιμες παίρνουν και μια επιπλέον νοστιμιά από τα κοκαλάκια που έχουν. Τέλος, έχω προσθέσει σεληνόριζα (αυτά που φαίνονται σαν πατάτες) και καρότο. Έβαλα μπόλικο λεμόνι πριν να το σβήσω και δεν το αυγόκοψα.
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
 
Αλατοπιπερώνουμε τις μπριζόλες
 
 
Και τις σωτάρουμε ελαφρά στην κατσαρόλα σε ελαιόλαδο
 
 


 















μετά προσθέτουμε δυο ποτήρια νερό και τα σεληνοκαρότα που τα έχουμε κόψει σε επιθυμητά κομμάτια. Το φαί γίνεται πολύ γρήγορα και θέλει προσοχή για να μη μας λιώσει. Λίγο πριν κλείσουμε το μάτι προσθέτουμε και μπόλικο λεμόνι και στο τέλος όσοι θέλουν μπορούν να το αυγοκόψουν.
Σας το συνιστώ είναι πολύ νόστιμο, γρήγορο και ...μουράτο στο σερβίρισμα! Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.

Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
Ενα ακόμη αγαπημένο πιάτο! μπραβο!! :) (προτείνω και σωτάρισμα με κρεμμύδι,λίγο πιο βαρύ)
Ο χρήστης sundayspoon είπε…
Πολύ ωραίο πιάτο! Η ιδέα να προσθέσεις σελινόριζα εξαιρετική! Μπράβο!
Ο χρήστης Taste Advisor είπε…
τα ξινά που λέω και γω είναι τα πιο αγαπημένα μου!
με μπριζόλες δεν το έχω κάνει ποτέ θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!
Ο χρήστης syros2js είπε…
Ούτε εγώ το έχω δοκιμάσει με μπριζόλες, αλλά με έχεις ιντριγκάρει!!!
Φαίνεται θεσπέσιο!!!
Καλή εβδομάδα!!!
Φιλάκια!!!
Ο χρήστης mia maria είπε…
Φαίνεται πολύ λαχταριστό! Και οι μπριζόλες και η σελινόριζα, πολύ ωραία ιδέα:)
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@betty
Γεια σου Μπέτυ, βέβαια και πάει το κρεμμύδι.
Καλημέρα
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@sundayspoon
Ευχαριστώ να είσαι καλά την καλημέρα μου!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Taste Advisor
Αξίζει τον κόπο καλή επιτυχία.
Την καλημέρα μου!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Syros 2js
Η ...ίντριγκα είναι μεγάλο κίνητρο, αξίζει τον κόπο!!!
Καλημέρα!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@mia maria
Γεια σου Μαρία σ' ευχαριστώ, την καλημέρα μου!
Ο χρήστης Notoula είπε…
Θα είναι υπέροχο με τις μπριζόλες!
Θα την δοκιμάσω την συνταγή σίγουρα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις