Λουκουμάδες με γιαουρτι

Κατι οι μέρες, κατι ο καιρός,κατι η λαιμαργία μας...όλα, μας φέρνουν
αυτή τη συνταγή στο πιάτο...
Το καλό με αυτούς τους λουκουμάδες είναι οτι δε χρειάζεται να περιμένουμε ώρα να φουσκώσουν,είναι χωρίς μαγιά,μα έχουν την υφή του λουκουμά...
ΥΛΙΚΑ
(αν η ζύμη σας βγει πολύ σφιχτή αραιώστε την με λίγο νεράκι, εμένα σχεδόν πάντα χρειάζεται αραίωμα...)

2 κούπες γιαούρτι
2 κούπες αλεύρι που φουσκώνει κοσκινισμένο
1 κ.γλυκού σόδα
1/4 κούπας κονιάκ
1 πρέζα αλάτι
2 κ.σούπας ζάχαρη(προαιρετικά,εγώ συνήθως τους κάνω χωρίς ζάχαρη)

Αναμιγνύουμε το αλεύρι με τη ζάχαρη(αν βάλουμε) ,το αλάτι και το προσθέτουμε στο γιαούρτι μαζί με λίγο νεράκι.Ανακατεύουμε με το σύρμα.
Διαλύουμε τη σόδα στο κονιάκ και ρίχνουμε στο μίγμα συνεχίζοντας το χτύπημα.
Το μίγμα μας πρέπει να είναι πιο σφιχτό από τη ζύμη της τηγανίτας, αλλά και ελαστικό οπότε αν χρειάζεται ρίχνουμε λίγο νεράκι ακόμη ή προσθέτουμε αλεύρι.
Σκεπάζουμε τη ζύμη και την αφήνουμε για λίγο να ξεκουραστεί.
Βάζουμε μπόλικο αραβοσιτέλαιο να κάψει(ομολογώ πως δεν προτιμώ το ελαιόλαδο σε τέτοιες ζύμες) και παίρνουμε κουταλιές ρίχνοντας τες να ροδοκοκκινίσουν.
Προσοχή το λάδι να μην είναι υπερβολικά καυτό,χαμηλώστε λίγο το μάτι,γιατί αλλιώς,λόγω του γιαουρτιού,οι λουκουμάδες,θα μαυρίσουν απ'έξω και θα μείνουν ωμοί στο εσωτερικό.
Στραγγίζουμε σε απορροφητικό χαρτί.
Σερβίρουμε κλασσικά με μέλι και κανέλα, αλλά και με γλυκό κουταλιού... και με σιρόπια...ό,τι τραβάει η όρεξή μας...
Εγώ,επειδή μια αδυναμία στις αντίθετες γεύσεις την έχω, τρελαίνομαι να τους τρώω με ξινομυζήθρα και μέλι.

Σχόλια

Ο χρήστης Αγγελικη Ν είπε…
Έχεις δίκιο! Όταν έχω όρεξη για λουκουμά δεν υπάρχει χρόνος να φουσκώσει η ζύμη...
Θα κρατήσω την συνταγή στα υπ όψη!
Ο χρήστης Αλεξάνδρα είπε…
Κι εγω λουκουμάδες έφτιαξα σήμερα!
Τρελενόμαστε!!!
Θα γράψω και τη δική σου συνταγή για γρήγορη λύση....στο μέλλον!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Υπέροχη η συνταγή σου, αλλά και η ξινομυζήθρα με μέλι ως συνοδευτικό σούπερ ιδέα, μιας κι εμένα μου αρεσουν οι αντίθετες γεύσεις!!
Φιλάκια!!
Ο χρήστης Lila Xagorari είπε…
Κι εγώ έφτιαξα λουκουμαδάκια σήμερα αλλά τα κλασσικά! Την επόμενη θα τα δοκιμάσω κι έτσι, όσο γι αυτά με την ξινομυζήθρα με λιγώσανε!
Ο χρήστης Ξανθή είπε…
Ωραία συνταγή για μένα που δεν αγαπάω τα πολύ γλυκά!!
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Ωραία θα τους δοκιμάσω σίγουρα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Unknown είπε…
Μας αρέσουν πολύ οι λουκουμάδες, και η συνταγή σου φαίνεται να είναι σπέσιαλ και εύκολη! Με γλυκό κουταλιού ωραία ιδέα! Μιας και έχω αρκετό γλυκό σταφύλι θα ταιριάζει τέλεια. Σ’ ευχαριστούμε πολύ να είσαι καλά. Καλό βράδυ.
Ο χρήστης heart n soul είπε…
ναι, ναι, ναι, με τυρί και μέλι!
Ο χρήστης Penelope είπε…
Αχ αγαπητή Cook, μπορώ να έχω μια μεριδούλα άμεσα, με μπόλικη κανέλα και μέλι. Αν δεν έχετε αρκετό μέλι μου βάζετε πετιμέζι ίσως... Αν πάλι δεν έχετε τους τρώγω και απλή ζάχαρη... τι να κάνω ;-)
Ο χρήστης mia maria είπε…
Καλημέρα! Και γρήγοροι και εύκολοι, ότι όταν θέλουμε γρήγορο γλυκάκι!
Ο χρήστης Phivos Nicolaides είπε…
Μπουκιά και συγχώριο που λέμε!
Ο χρήστης marie είπε…
ουαου φοβεροι φενονται!!! θα τους κανω σημερα στα παιδια!! και η ιδεα σου για το τυρακι απο πανω super!!
Ο χρήστης spirou είπε…
Γιάμι! Τέλειοι οι λουκουμάδες!
Ο χρήστης cook είπε…
τελικά δεν υπάρχει κανείς που να αντιστέκεται στους λουκουμάδες!!
Ο χρήστης Peter M είπε…
Exo dei syntages gia loukoumades me giaourti ta telefteia kai thelo poli na to dokimaso. Thm epitizeia sou me sbroxnei.
Ο χρήστης Και λοιπόν;E allora? είπε…
δεν έχω φάει ποτέ μου με γιαούρτι γιαμ γιαμ!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις