ΑΛΜΥΡΟ ΚΕΪΚ ΕΛΙΑΣ

Είναι μια συνταγή απο το περιοδικό real food.
Δεν μου έγινε αφράτο σαν ένα γλυκό κεϊκ,αλλά είναι πολύ γευστικό σνακ.

ΥΛΙΚΑ
2 κούπες αλεύρι φαρινάπ
4 αυγά
4 κ.σούπας πάστα ελιάς
1 κ.γλυκού θυμάρι
1/2 κούπας ελαιόλαδο
100 γρ.κουκουνάρι καβουρντισμένο(εγώ δεν έβαλα γιατί δεν μου αρέσει καθόλου)
1/2 κούπας ζαμπόν ψιλοκομμένο
1/2 κούπας λιαστές ντομάτες ψιλοκομμένες
2 έξτρα κ.σούπας αλεύρι φαρινάπ


Χτυπάμε στο μίξερ τα πρώτα 5 υλικά να αφρατέψουν.
Αν χρησιμοποιήσετε το κουκουνάρι καβουρντίστε το σε ένα τηγάνι.
Ανακατεύουμε το κουκουνάρι,το ζαμπόν και τις λιαστές ντομάτες με τις 2 κουταλιές αλεύρι και τα προσθέτουμε στο υπόλοιπο μίγμα.
Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε μια μακρόστενη φόρμα του κέικ,αδειάζουμε μέσα το μίγμα και ψήνουμε στους 180 βαθμούς για περίπου 40 λεπτά.

Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
Για το κουκουνάρι συμφωνώ με τα χίλια και την πέστο τη φτιάχνω χωρίς αυτό! Επίσης, μου φαίνεται πολύ του γούστου μου η συνταγή αλλά έχω ενδοιασμό για το ζαμπόν , αν το παραλείπαμε πειράζει; Προσθέτει γεύση;
Άκου και το Κουφό...διαπιστώσαμε ότι στον πίνακα αναπληρωτών, είχαν περάσει(από τότε που μηχανοργανώθηκαν) έτος κτήσης πτυχίου 1999(!),ο υπάλληλος του Γραφείου είναι σίγουρος ότι γιαυτό τόσα χρόνια δε τον κάλεσαν...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μπορείς να το παραλείψεις το ζαμπον...έτσι κι αλλιώς ευτό που κυριαρχεί στη γεύση είναι το άρωμα από το θυμάρι με τη γεύση της λιαστής ντομάτας και της ελιάς...της Χάιδως της άρεσε πολύ...
.....
1999?????
....μιλάμε για ΤΟ ΧΑΛΙ!!!!
κρίμα που δεν το είδατε νωρίτερα...και τώρα;
Ο χρήστης betty είπε…
Τώρα απλώς θα ζητήσει το Γραφείο να αλλάξει το έτος κτήσης. Όμως υπάρχουν και προσφυγές για παράλειψη της Διοίκησης, αιτήσεις θεραπείας κλπ.Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση τι θεραπεία μπορεί να υπάρξει, όταν εξαιτίας του λάθους δεν έχει καθόλου μόρια προϋπηρεσίας; Θα πάω σήμερα στο Γραφείο, αν και δε νομίζω ότι γίνεται κάτι. Ή βάζεις δικηγόρο ν'αναλάβει (αν γίνεται) ή τρέχεις στο συνήγορο του Πολίτη...καταλαβαίνεις, εσύ θα είχες διάθεση να μπεις σε τέτοια διαδικασία;Θέλει πολύ ψάξιμο το ζήτημα, πότε έγινε, από ποιόν έγινε, πόσα χρόνια έχουν περάσει...Άστα...
Ο χρήστης EKT είπε…
Φίλες από την Κυπαρισσία,

Να σας πω μια παραλλαγή του κείκ, που έμαθα στην Κύπρο; Δεν έχει καθόλου ζαμπόν, ούτε λιαστές ντομάτες ούτε πάστα ελιάς, έχει όμως κρεμμύδάκια φρέσκα και ξερά, δυόσμο και μαϊντανό προαιρετικά, όλα ψιλοκομμένα χωρίς τσιγάρισμα λαδάκι μπόλικο, ελιές, στην Κύπρο βάζουν μαύρες, χωρίς κουκούτσι εννοείται και κομμένες και ..κρατηθείτε..χυμό προτοκαλλάδας με ανθρακικό. Το αλεύρι φαριναπ και οι αναλογίες οι γνωστές, όσο πάρει κλπ.κλπ. Πάντως όσες φορές την έκανα ήταν πεντανόστιμη, εύκολη και υγιεινή, ομοίως δε και οικονομική! Πως περάσατε στα μέρη τα δικά μας;
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γεια σου Ελένη!
η εκδοχή της Κύπρου μου αρέσει ...υποθέτω οτι η πορτοκαλάδα με ανθρακικό το βοηθά να γίνει πιο αφράτο...θα το δοκιμάσω :)
περασαμε καλά στην Κυπ/σία,εγώ πάντως ευχαριστήθηκα τη θάλασσα(3 μπανακια εκανα),ζεστή και πεντακάθαρη χωρίς κόσμο.
Είσαι ακόμη στους Γαργαλιάνους;
Ο χρήστης EKT είπε…
Aτυχώς όχι, Στους Γαργαλιάνους γεννήθηκα, στο Μάραθο μένω τα καλοκαίρια. Τώρα βρίσκομαι Αθήνησι.. Αυτό τα λέει όλα. Τη συνταγή στην έδωσα λίγο στα κουτουρού, αλλά ως πεπειραμένη μαγείρισσα φαντάζομαι πως δεν θα έχεις ανάγκη από λεπτομερείς οδηγίες. Αν πάντως βρω πουθενά να έχω γραμμένες τις δόσεις, προς το παρόν αδύνατον γιατί είμαι στη μέση επισκευών στο σπίτι, θα στις στείλω.
Στο blog μου κάνω ανάλυση ενός βιβλίου συμπατριώτη μας, το βρήκα πολύ γλυκό, πολύ τρυφερό και ίσως..σε κάποιο σημείο να έχει σχέση με την οικογένειά σου. Δεν θα σου πω τι ακριβώς, θα σε αφήσω να αναρωτιέσαι...
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αλήθεια... δεν είναι απαραίτητες σε μενα οι ακριβείς δόσεις των υλικών,αλλά πάντοτε είναι καλό να υπάρχει και η αρχική συνταγή...αν κάποιοα στιγμή σου βρεθεί μας τη στέλνεις...
τώρα με αυτά που είπες οπωσδήποτε θα επισκεφτω το μπλογκ σου!...ούτως ή άλλως βέβαια πάντα επισκέπτομαι τα links που έχω στο μπλογκ μου,απλά μερικές φορές αργώ λόγω έλλειψης χρόνου...

Δημοφιλείς αναρτήσεις