ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΜΕΖΕ!

Η συνταγή είναι από το real food και είναι μια γρήγορη λύση όταν θέλετε καποιο ορεκτικό στο τραπέζι,ή ένα βραδυνό σνακ για τη μπύρα σας... για το παγωμένο λευκό κρασάκι σας...
Επίσης γίνεται εξαιρετικό επιδορπιο αν τους σερβίρετε με μέλι!
Αυτό που μου άρεσε είναι οτι φουσκώνουν σαν τους λουκουμάδες,χωρίς να χρειάζεται να προσθέσουμε μαγιά-εξ'ου και το γρήγορο

ΥΛΙΚΑ
2 κούπες γιαούρτι στραγγιστό λαιτ(το αγαπημένο μου είναι το Όλυμπος)
2 αυγά
1+1/2 κούπας φαριναπ αλεύρι
1 κούπα φέτα τριμμένη
ηλιέλαιο για το τηγάνισμα

Μέχρι να προετοιμάσουμε το μιγμα βάζουμε σε βαθυ τηγάνι το λάδι να κάψει.
Χτυπάμε σ'ένα μπωλ όλα τα υλικά.Παίρνουμε κουταλιές από το μίγμα και ρίχνουμε σε καυτό λάδι να πάρουν χρυσόξανθο χρώμα και από τις δυο πλευρές.
Στραγγίζουμε σε απορροφητικό χαρτί κουζίνας πριν να σερβίρουμε.

...Και επειδή μου τύχαιναν και 2 μεγαλούτσικα κολοκυθάκια σκέφτηκα να τα τριψω στον τρίφτη του κρεμμυδιού και να τα προσθέσω στο μισό μίγμα....ήταν πεντανόστιμα...
...τα παιδιά έφαγαν αυτά με το τυρί...κι εγώ με τον Μιχάλη ...τα...κολοκυθένια :)
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης ΠΡΕΖΑ TV είπε…
Τι μας κανεις πρωι πρωι και ειμαστε μονο με εναν καφε...
Ο χρήστης betty είπε…
Βλέπω φοβερό συντονισμο έχουμε! Από χθες έχω τηγανίσει δυο φορές λουκουμαδοτηγανίτες. Ο Γιάννης μου ζήτησε χθες το απόγευμα και σήμερα το πρωϊ να φάει με ζάχαρη από πάνω κι έφτιαξα τις τηγανίτες της μαμάς λίγο αλλαγμένες...ώστε να είναι πιο συμπαγείς ως λουκουμάδες. Για να είναι πιο νοστιμες πρόσθεσα αλατάκι και ζαχαρίτσα και κανελλίτσα μέσα (ο Φιλίπ πρότεινε και ξύσμα πορτοκαλιού!)Μιαμμ και τα δικά σου...νομίζω ο Ιάσονας της Μαρίνας θα την βάλει σε νέους μαγειρομπελάδες!
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Περισσέψανε;
Βάλε καφέ κι' εγώ φέρνω τα ασσορτί φλυτζάνια...

Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αχ ναι...αυτά τα ωραία φλυτζάνια....αλλά θα σου βάλω ένα κομμάτι τουρτα...γιατί οι λουκουμάδες πάνε... :)
Ο χρήστης elie είπε…
Με αντίστοιχα υλικά συν λίγη μαργαρίνη τα φτιάχνω ως μάφινς (αποφεύγοντας το τηγάνι). Και με το κολοκύθι ακόμα πιο τέλεια!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλή ιδέα elie!...να θυμηθώ να τα δοκιμάσω κι έτσι :)
Ο χρήστης kiki είπε…
Τυρένιοι λουκουμάδες ε? Μιαμ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις