CAKE LATTE MACCHIATO

Μια παραλλαγή του κέικ μαρμπρε θα έλεγα εγώ...

ΥΛΙΚΑ
100 γρ.λευκή σοκολάτα
1 κούπα εβαπορέ ή κρέμα φυτική
1 φακελάκι καφε στιγμής
4 κ.σούπας σιρόπι καραμέλας
1 κούπα βούτυρο ή μαργαρίνη
2 κούπες ζάχαρη
2 βανίλιες
4 αυγά
3 κούπες αλεύρι φαρινάπ
2 κ.σούπας κακάο
ζάχαρη άχνη για πασπάλισμα ή λευκό γλάσο

Ζεσταίνουμε το μισο εβαπορέ μαζι με τη σοκολατα σε χαμηλή φωτια.
Ζεσταίνουμε και το άλλο μισό και ρίχνουμε τον καφέ,το κακάο και το σιρόπι.
Με τα υπόλοιπα υλικά ετοιμάζουμε το μίγμα του κέικ.
Το χωρίζουμε σε 2 μέρη.
Στο ένα ρίχνουμε κι ανακατεύουμε την κρέμα με τη λευκή σοκολάτα και στο άλλο τη σοκολατένια.
Σε μια μακρόστενη μεγάλη φόρμα του κέικ βάζουμε εναλλάξ κουταλιές από τα 2 μίγματα.
Μ'ένα πηρούνι κάνουμε σχέδια στη ζύμη και ψήνουμε στους 180 βαθμούς.

(η ιδέα είναι από κάποιο περιοδικό μαγειρικής)

Όταν είναι ετοιμο πασπαλίζοουμε με την αχνη ή αφήνουμε να κρυώσει, λιώνουμε γλυκό βανίλια(κοινώς..υποβρύχιο) και περιχύνουμε όπως ειναι ζεστή.

Για τη Μπετούλα... που ζήλευε το κέικ που έτρωγα χθες :)
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Aαααααα, μπισκοτένιαααα:))
Που είσαι εσύ τόσον καιρό??
Ελα και μας έλειψες χρυσό μου!!!
Ελπίζω να πέρασες και να περνάς όμορφα!!
Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι:))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!
χρειαζομουν ενα μεγαααλο break απο το pc...-άσε που θα με χωριζε ο καλός μου στο τελος αν δν το έκανα!!!...μα τωρα εδώ ειμαι...και μου λείψατε πολύ!!!...στη Πραγματευτή θα πας?
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Ωραίο φαίνεται!!!! Λες να δοκιμάσω ...να το φτιάξω χα,χα
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!!
Ο χρήστης πουαντερι είπε…
Καλημερα, τυχαία σε βρηκα και ομολογώ πως μου αρεσεις πολύ.......
για πολλούς λογους:
1.εισαι απο την ιδιαίτερη πατριδα μου αν καταλαβα καλα.....
2.εχεις καταπληκτικές συνταγες(μου τρέχουνε τα σάλια βρε) και
3.ειδα την τρέλα σου με τις κουπες και επιτέλους βρηκα συμμαχο γιατι μεχρι τωρα ο άντρας μου με δουλευε κανονικα.
Εχω και γω παρα πολλες κάποια μερα θα τις φωτογραφήσω να τις δεις .
Χαρηκα πολυ που σε βρηκα και ελπίζω να περασεις και εσυ απο το μπλοκακι μου να τα πουμε.
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Ωραίο και γευστικά, απ΄όσο φαντάζομαι, αλλά και εμφανισιακά.

Τώρα αν το πιάσει στα χέρια του o marconi, θα ξανα... kollas-τώ...

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Ναι, ναι, στην Πραγματευτή θα πάω.
Πήγα καμιά δεκαριά μέρες στην Πάρο και πλέον καιρός για τα πάτρια.
Οποτε έρθεις από εκεί .... ξέρεις...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@πουαντερί
καλώς την!
merci για τα compliments...
...α...ωστε εχουμε την ιδια τρελλα με τις κούπες...να τις δω!!!
τωρα που βρεθήκαμε βεβαίως και δεν θα χαθούμε!

@μαρκονάκι
μετά απο την πρώτη σου...αστραφτερή επιτυχία...αυτό ειναι πολύ εύκολο...!!
καλη εβδομαδα και σε σενα :)

@γλαρενια μου
καλά να περνας κι εσύ :)
φιλακια
Ο χρήστης Constantinos είπε…
Καλό φαίνεται, θα το προσπαθήσω.

Υποθέτω ότι μπορούμε να προσθέσουμε στο μίγμα ξύσμα φλούδας πορτοκαλιού ή/και αμύγδαλα;
Ο χρήστης elie είπε…
Εντυπωσιακό! Ωραία ιδέα για κέικ των χαλαρών καλοκαιρινών πρωινών...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@κωνσταντινε
μπορείς να βάλεις πορτοκάλι και αμυγδαλο ή ο,τι τραβαει η όρεξη σου,τα κεικ εχουν τοσες παραλλαγές,όσες και η φαντασία του καθενος...

@elie μου
κι εγώ για πρωινο το έκανα μα μόλις και με τα βίας εμεινε, απο το απογευμα που το εκανα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις