Apple mug cake ή μηλόπιτα των 5 min...


Το σκηνικό....
Ξυπνώ και ξέρω πως έχω μπροστά μου 4ήμερο κανονικό off school.
Τι χαρά!
Κι ακόμη μεγαλύτερη η ώρα του πρωινού.
Ακόμη και τώρα που έχουμε μείνει δραματικά λιγότεροι εντός της οικίας,η σκέψη ενός αργού,μακρόσυρτου,νόστιμου πρωινού λειτουργεί πάντα σαν comfort food.


Οι αμερικανοί food bloggers λατρεύουν αυτές τις στιγμές και στήνουν υπερπαραγωγές φωτογραφιών με σκανδαλιστικά mug cakes...τα οποία ομολογώ πως έχουν γίνει η αγαπημένη μου σαββατιάτικη συνήθεια.
Υπάρχουν σε απίστευτες συνθέσεις,με τέτοια εναλλαγή υλικών,που αν αποφασίσεις να εντρυφήσεις στο είδος  γράφεις ολόκληρο βιβλίο,με τόσες εναλλαγές υλικών.


Mug cake λοιπόν,τουτέστιν κέικ στη κούπα,ψημένο σε φούρνο μικροκυμάτων-το τελευταίο είναι και η μόνη δέσμευση,αν δεν έχεις microwave θα πρέπει να περιμένεις για ένα μαφινάκι στον κανονικό φούρνο...
Το συγκεκριμένο το φαντάστηκα με μήλα,καθότι θέλω μήλα,μήλα,μήλα να μοσχοβολά η κουζίνα αυτή την εποχή!

ΥΛΙΚΑ
(για 2 κούπες)

50 γρ. λιωμένο βούτυρο(4 κ.σούπας)
1 αυγό
50 γρ. ζάχαρη(1/4 κούπας)
2 κ.σούπας γάλα
1 βανίλια
1/4 κ.γλυκού κανέλα
6 κ.σούπας αλεύρι που φουσκώνει
1 πρέζα αλάτι
1 μεγάλο μήλο σε κύβους μικρούς+1 κ.σούπας χυμό λεμόνι
1-2 κ.σούπας σταφίδες
2 κ.σούπας αλμυρή καραμέλα ή μαρμελάδα βερίκοκο

Σε μπολ(αν βάλουμε τη μισή δόση ετοιμάζουμε κατευθείαν στη κούπα) χτυπάμε με μικρό σύρμα ή πιρούνι, το βούτυρο με τη ζάχαρη,το αυγό και το γάλα.
Προσθέτουμε τη βανίλια,το αλάτι,την κανέλα και το αλεύρι.
Τελευταίο ρίχνουμε το μήλο και τις σταφίδες.
Μοιράζουμε σε 2 κούπες ,τις τοποθετούμε σε πιατάκια και  ψήνουμε στη μέγιστη ταχύτητα για 1,5 λεπτό.
Μόλις βγάλουμε ρίχνουμε στην επιφάνεια σάλτσα καραμέλας ή μαρμελάδα βερίκοκο και σερβίρουμε...




Στο μεταξύ έχει μοσχοβολήσει φθινόπωρο το σπίτι....


ΥΓ:Η παραπάνω συνταγή άνευ μήλων και σταφίδας είναι πασπαρτού για να ετοιμάσουμε διαφορετικά είδη mug cake....φαντασία να υπάρχει....

Σχόλια

Ο χρήστης Penelope είπε…
Μου φαίνεται όντως ιδανικό για την 4ημερη ραστώνη, Μαρία μου. Και φυσικά το άρωμα του μήλου και της κανέλας το καλύτερο της εποχής.
Καλή συνέχεια στο Σαββατοκύρικό σου.
Έψαχνα μια τέτοια συνταγή σε Ελληνικό blog για να είμαι βέβαιη ότι όντως βγαίνει! Φαίνεται πεντανόστιμο και φυσικά θα το φτιάξω! Ευχαριστούμε πολύ πολύ!
Ο χρήστης cook είπε…
Κατερίνα μου να το φτιάξεις-όπως και οι περισσότερες συνταγές για mug cake,είναι πολύυυ νόστιμο,γενικά τα mug cake είναι η αδυναμία μου τα Σ/Κ :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις