Γλυκό φράουλα με ροζ πιπέρι

 Και στη φράουλα πιπέρι!
Κατακόκκινη εκείνη,φρέσκια και δροσερή,ροζουλί αυτό και αρκούντως φλογερό....αγαπήθηκαν τρελά και προέκυψε γάμος μεγαλοπρεπής!
Αν αμφιβάλλετε δοκιμάστε το,τέλειος συνδυασμός για απαιτητικούς και ανήσυχους ουρανίσκους.
Αν βέβαια,ακούτε π.χ. σοκολάτα με πιπέρι και σας φαίνεται... ανέκδοτο. παραλείψετε τα πιπέρια και κρατήστε τη φράουλα,μα μη σκεφτείτε "να λείψουν τα πιπέρια σου,να δω τα μαγειριά σου",γιατί έχει μέσα και βανίλια,άρα καθόλου δε θα σας λείψει το άρωμα,αρκούντως παραδοσιακή θα είναι κι έτσι η συνταγή.
Όμως, εγώ,σήμερα,το τονίζω,κάνω  ανάρτηση της συνταγής χάρη στο πιπέρι,ώστε αν κάποιοι ακόμη δεν το δοκίμασαν,να σπεύσουν!
 ΥΛΙΚΑ
1 κιλό φράουλες φρέσκες φρέσκες και σφιχτές
500 γρ. ζάχαρη
χυμό μισού λεμονιού
1-2 κ.γλ. κόκκους ροζ πιπέρι
1 λοβό βανίλιας

Ραντίζουμε τις φράουλες με το λεμόνι μέσα στην κατσαρόλα που θα βράσουν και τις αφήνουμε στην άκρη κάνα 2 ώρες να βγάλουν τα υγρά τους.
Προσθέτουμε τη ζάχαρη κουνώντας την κατσαρόλα να πάει παντού.Δεν ανακατεύουμε για να μη λιώσουμε τις φραουλίτσες.
Ανάβουμε τη φωτιά στο δυνατό,έχοντας προσθέσει το πιπέρι και τη βανίλια σχισμένη στα 2,αφού έχουμε αφαιρέσει τα σποράκια της(ρίχνουμε και το λωβό).
Μόλις πάρει βράση το γλυκό,κατεβάζουμε σε μέτρια ένταση το μάτι και βράζουμε για μισή ώρα τις φράουλες ξαφρίζοντας (αν θέλουμε-εγώ δεν το κάνω,δε θέλω να χάσω ούτε σταλιά βανίλιας,στο τέλος ο αφρός διαλύεται).
Στη μισή ώρα βγάζουμε τις φράουλες με τρυπητή κουτάλα και συνεχίζουμε να βράζουμε το σιρόπι, ώσπου να δέσει.
 Τοποθετούμε τις  φράουλες σε βάζα αποστειρωμένα,γεμίζουμε ως επάνω με το σιρόπι  και σφραγίζουμε.
Σφραγισμένο το γλυκό, διατηρείται τουλάχιστον 1 χρόνο,ανοιγμένο,στο ψυγείο,αρκετούς μήνες.


Φυσικά τρώγονται σκέτες,ως γλυκό κουταλιού,μα και ιδανικά στολίζουν κρέμες,γιαούρτια,παγωτά,φρυγανισμένα ψωμάκια με τυράκια και τέλεια το γλυκό Πάσχα της άνοιξης

ΥΓ:μην δείξετε υπερβολικό ζήλο στο πιπέρι...την  πρώτη φορά που τις έκανα δεν το μέτρησα με αποτέλεσμα να βρίσκω ενοχλητικά άφθονους κόκκους στη γεύση....

Σχόλια

Ο χρήστης Ξανθή είπε…
Η φράουλα και το πιπέρι είναι ότι πρέπει.Φτιάχνω μαρμελάδες με διάφορα πιπέρια και τζίτζερ αλλά και μαρμελάδα με πράσινο πιπέρι.
Καλοφάγωτη!!
Ο χρήστης cook είπε…
ω ναι! και το τζιντζερ πολυ μου αρεσει στη μαρμελαδα,μα πρασινο πιπερι ακόμη δε δοκιμασα,καλη ιδέα!
Ο χρήστης Vita είπε…
Κι εγώ τρελαίνομαι για πιπεράτες φράουλες!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Ψηφίζω ναι δαγκωτό στις πιπεράτες φραουλίτσες!
Αλλωστε το πιπέρι είναι αυτό που θα τις κάνει ξεχωριστές και ιδιαίτερες!
Φιλιά πολλά φραουλένια μου!
Εχω φάει το ίδιο γλυκό και ήταν τέλειο!
Ο χρήστης Lila Xagorari είπε…
Δεν έχω φτιάξει ακόμη για φέτος αλλά το ροζ πιπέρι το βάζω παντού, σίγουρα θα το δοκιμάσω!!!
Ο χρήστης Νίκος Βασιλειάδης είπε…
Καλημέρα Αναστασία!!! Τέλειο το γλυκό σου και ωραία σκέψη για το ροζ πιπέρι!!! Αλλη φορά που θα θέλεις να βάλεις παραπάνω πιπέρι αλλά στο φάγωμα δεν θέλεις να τα βρίσκεις στο στόμα σου, βάλε τα πιπέρια σε ένα τουλπάνι !!!! Καλή συνέχεια!!!
Ο χρήστης betty είπε…
Μερικά γλυκά αξίζει μόνο και μόνο να τα έχεις για ομορφιά! Πολύ εντυπωσιακό ακούγεται!
Ο χρήστης ZouZouna είπε…
αααα, εμείς εχουμε τον καπετάν πατέρα που μας έφτιαξε, μαρμελάδα φράουλα με πιπέρι!!! ναι και τρώγεται με ψητό ψάρι.. α, πάρα πολύ ωραία, μόνος του την τρώει...
μην μου τα μπερδεύεις του φωνάζω.
για γλυκό... δεν ξέρω..
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά μου φαίνεται εξαιρετική ιδέα! Την έβαλα στα bookmarks μου τη συνταγή!!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης Eleni είπε…
Μου φαίνεται τέλειο!!!!!Σίγουρα ξεχωριστή!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις