Η σαλάτα της Πρωτοχρονιάς!

 ...έτσι την βάφτισα ,γιατί τότε την κάνω,της ταιριάζει, άλλωστε,νομίζω, λόγω ροδιού.
Σας τη βάζω από τώρα,γιατί αν όλα πάνε καλά τότε θα σας στέλνω χαιρετίσματα από την πατρίδα μου :)
 Τίποτα όμως δε μας εμποδίζει να την κάνουμε όποτε θέλουμε,είναι εορταστική και μας φτιάχνει τη διάθεση να τη βλέπουμε-και να την τρώμε!- ακόμη κι αν δεν είναι γιορτή.
Η βασική συνταγή ανήκει στη Ντ.Κόχυλα,εγώ έκανα μόνο κάποιες αλλαγές κατά τα γούστα μου,δηλαδη της προσθεσα σταφίδα,σαλάμι,ξύσμα πορτοκαλιού και αφαίρεσα το κρεμμύδι.

ΥΛΙΚΑ
3  ματσάκια καθαρισμένη και κομμένη(με το χέρι εννοείται) ρόκα
μερικές σταφίδες
σποράκια από μισό ροδι
6 φέτες σαλαμι καλης ποιότητας(Λευκάδας για μένα) σε τριγωνακια
5 κ.σούπας χοντροκοπανισμένα φουντούκια
μισό πακέτο σε φέτες τυρί Ταλαγάνη(ή άλλο μαστιχωτό τυρι)

Για τη σως:
80 γρ. ελαιόλαδο
30 γρ. ξύδι μπαλσαμικο(αν έχετε άρτυμα με ρόδι ακόμη καλύτερα)
60 γρ. φρέσκο χυμό πορτοκαλιού
1 κ.σούπας μέλι
1 κ.σούπας μουσταρδα καλή (Παπαδημητρίου κατά τα γούστα μου)
λίγη πάπρικα γλυκιά
αλάτι-πιπέρι

Χτυπάμε όλα τα υλικά μαζί για τη σως.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά για τη σαλάτα εκτός του τυριού σε πιατέλα μαζί με τη μισή ποσότητα της σάλτσας(αν δεν σερβίρουμε αμέσως τη σαλάτα, βάζουμε τα φουντούκια την ώρα του σερβιρίσματος).
Κόβουμε σε τριγωνα το τυρι και το ψήνουμε ελαφρά να ροδίσει και από τις 2 πλευρές,σε αντικολλητικό τηγάνι με λίγο λάδι.(αν δεν σερβίρουμε αμέσως,το διατηρούμε ζεστό)
Τοποθετούμε το τυρί πάνω στη σαλάτα,περιχύνουμε με την υπόλοιπη σως,γαρνίρουμε με λίγο ρόδι και σερβιρουμε
Αν την κάνω την παραμονή της Πρωτοχρονιάς,ειλικρινά,μου είναι αρκετή και ως πλήρες γεύμα(ειδικά αν έχω περάσει τη μισή μέρα μαγειρεύοντας)

Tip:Αν δεν επιθυμούμε αλλαντικό προτείνω ψημένα σε σχάρα πλευρώτους.Σε αυτή την περίπτωση να προσθέσετε ελάχιστη ποσότητα λιωμένου σκόρδου στη σως και να αντικαταστήστε την πάπρικα με κόλιανδρο τριμμένο

Σχόλια

Ο χρήστης paraxeno pirouni είπε…
Τα γούστα σου είναι πολύ ωραία cook, θα την έτρωγα ευχαρίστως τη σαλάτα σου και την πρωτοχρονιά και οποιαδήποτε άλλη ημέρα!
Το ταλαγάνι επίσης είναι από τα αγαπημένα μου τυριά.
Καλές γιορτινές προετοιμασίες!
Ο χρήστης Lila Xagorari είπε…
Εγώ τη σαλατίτσα αυτή την τρώω και κάθε μέρα και για κυρίως γεύμα!!
Ο χρήστης ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε…
κι εγώ άνετα την τρώω κι ως γεύμα μια τόσο ωραία σαλατίτσα, ακόμη κι αν της λείπουν τα αλλαντικά!!
εύχομαι να πάνε όλα καλά και να πας στην πατρίδα!!!
Ο χρήστης Χρυσαυγή είπε…
Απαιχτη σαλάτα! Και φυσικά ειναι πλήρες γέυμα!! Το ταλαγάνι ειδικά της πηγαίνει μούρλια!
Ο χρήστης mia maria είπε…
Πολύ ωραία η σαλάτα, γιορτινή και νοστιμότατη! Την αντιγράφω φυσικά:)
Καλές γιορτές και καλά να περάσεις!
Ο χρήστης Ροδανθη είπε…
Ωραιότατη η σαλάτα σου και αρκετά δροσερή μου φάνηκε να είσαι καλά να μας φτιάχνεις πολλές σαλάτες τη νέα χρονιά(δεν θα τη γλητώσεις μόνο με την πρωτοχρονιάτικη χαχαχα)φιλιά καλό βράδυ.
Ο χρήστης eleni είπε…
Καταπληκτική σαλάτα Πρωτοχρονιάς!!!Καλό βράδυ!!!
Ο χρήστης Vita είπε…
Πλούσια και εντυπωσιακή! Ό,τι πρέπει για Πρωτοχρονιά!
Ο χρήστης Εφη είπε…
Εορταστικότατη Cookitsa μου, δεν της λείπει τίποτα! Καλά να περάσεις και να σου πάνε όλα όμορφα!
Ο χρήστης Elpiniki είπε…
Πολύ ομορφη σαλατα και πολυ πολυ γιορτινη!
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Yummy yummy :)
Λαχταριστή.

Δημοφιλείς αναρτήσεις