Βραβείο Αγάπης για το παιδί


Απο 2 πολύ αγαπημένα μπλογκς ,τις Συνταγες της καρδιάς και τη Γαστεροπλήξ πήρα ένα πολύ ξεχωριστό βραβείο που εχει να κανει με το παιδί.
Τρέχοντας να το παραλάβω,σκεφτηκα, και γέλασα με την απόφαση μου,να μην ασχοληθώ στη ζωή μου με παιδιά ,και να μην κανω δικά μου παιδιά,την οποία πηρα εκεί σ
τα 10(!) , αναίρεσα στα 18 μου όταν περασα στη σχολή νηπιαγωγών και βεβαιως αποδέχτηκα πλήρως οτι ακριβώς το αντίθετο θα ζήσω ,όταν στα 27 μου έμαθα οτι θα γίνω μανούλα για πρώτη φορά(τότε βέβαια καθόλου δε διασκέδασα!)...εκτοτε όμως συχνά το σκεφτομαι και διασκεδάζω...όχι μόνο γιατί απεκτησα δικά μου παιδια,μα και γιατί λόγω εργασίας ολη μου η μέρα είναι γεμάτη παιδια!
Και τώρα αυτό το γλυκό βραβείο για μια ακόμη φορά μου δείχνει πως στη ζωή τίποτα δε πάει όπως ισως το φανταστηκαμε...
Το οποίο βραβείο ξεκίνησε απο το χαμομηλάκι,ενα μπλογκ που ασχολείται με τα παιδια,τα προβλήματά τους και το πώς θα προστετευτούν.

Οι κανόνες απονομής του Βραβείου Αγάπης για το Παιδί είναι οι εξής:
Το ιστολόγιο να έχει θέμα το Παιδί και ότι αφορά
Αυτό.
Ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου να έχει αναδείξει μια πράξη, ένα γεγονός υποστήριξης των παιδιών.
Το ιστολόγιο να προβάλει την Αγάπη ως το μόνο μ
έσο για την καλυτέρευση του κόσμου που ζούμε.
Να τοποθετήσουν οι αποδέκτες το βραβείο στο blog τους
Να το χαρίσουν επίσης σε άλλες ιστοσελίδες που
ασχολούνται με το Παιδί.
Να βάλουν συνδέσμους στα ιστολόγια που θα το χαρίσουν.Να το ανακοινώσουν στα blogs που το χάρισαν.

Το μπλογκ μας βέβαια δεν ασχολείται άμεσα με το παιδί,μα η μαγειρική για μενα, είναι μια πράξη
αγάπης, πάνω απ'όλα, γι'αυτούς που έχουμε γύρω μας και αγαπαμε...όταν ακούω γυναίκες με
οικογένεια να μην μαγειρεύουν για αυτήν ,η να το κάνουν με το ζόρι, είμαι σίγουρη πως καμιά χαρά επι της ουσιας δεν αντλούν από τη ζωή τους εκεί μέσα..

Έτσι λοιπόν τώρα εγώ πρέπει να δώσω αυτό το βραβείο σε άλλα μπλογκς που θεωρώ πως έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με τ
ο παιδί...μμμμ...για να σκεφτώ...

Δίνω, λοιπόν ,κι εγώ με τη σειρά μου,το βραβείο:
ναι κι αυτη κοντά στα παιδιά
στη spirou που φτιαχνει απιθανες ομορφιες με τους μαθητες της
τη με παιδια
στα φαγάκια που κρύβουν μια τρυφερη παιδική καρδιά
στη γλαρένια που μεγαλωσε γερά ουκ ολίγα γλαρόπουλα
στην πουαντερί που εί
ναι μια στοργική και τρυφερη μανουλα
στη γλυκιά Μαρία Τζιρίτα για το θαυμασιο Παιδι της Αγάπης
στην anagnostria μια διακριτικη,ξεχωριστή παρουσία στη
μπλογκογειτονια,γιατί ξέρει απο παιδια...

Πέρα βέβαια από τα όποια βραβεία και λόγια για το παιδί τίποτα δε μπορεί να αντικαταστήσει αυτό π
ου νοιώθει ο καθένας μας στην επαφή του με τα παιδιά...τα οποία με τις αλάνθαστες κεραίες του
ς γνωρίζουν αμέσως το ψεύτικο απο το αληθινό...όσα λόγια και να πούμε σε ενα παιδι αν η αγκαλια μας δεν εχει γνήσια αγάπη δεν πρόκειται να το κρατήσει κοντά μας...
Κι αν,ως γονείς, προσδοκούμε το σεβασμό τους ,θα πρέπει πρώτα, με πράξεις,να τα σεβαστούμε εμείς...
Κι αν θέλουμε κάποτε να ανοίξουν τα δικά τους
φτερά και να πεταξουν στους δικούς τους ουρανούς θα πρέπει να μην τους ψαλιδίζουμε τα φτερά με τα κοφτερά μας λόγια...
Κι αν προσευχόμαστε να τα αξιώσει ο Θεός να
αγαπήσουν και να αγαπηθούν στη ζωή τους, θα πρέπει πρώτα εμείς να τους δείξουμε με τη ζωή μας τι σημαίνει αγάπη...

Σχόλια

Ο χρήστης Μηθυμναίος είπε…
Περίμενα να διαβάσω για βραβείο μαγειρικής, όμως μετά που έφτασα στο τέλος και σε είδα, Αναστασία, στη φωτογραφία, πανευτυχή, με τέσσερα αγγελούδια είπα μέσα μου πως ναι το ΑΞΙΖΕΙΣ!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τα "φαγάκια κλπ" ευχαριστούν και δεσμεύονται να επιστρέψουν το πιάτο με ένα γλυκό.
Ο χρήστης kiki είπε…
Σ΄ευχαριστώ καλή μου κουκίτσα! Η ζωή μας γεμάτη παιδιά! Έτσι ακριβώς είναι!
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Είναι το μοναδικό βραβείο που είχα ζηλέψει, ακριβώς γιατί ο λόγος της απονομης του έχει να κάνει με τα παιδιά γενικώς.
Το ΕΚΛΕΨΑ προ ολίγων ωρών από Συνταγές της καρδιάς και ειλικρινά ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σκέφτηκες και εμένα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Συγγνώμη, δεν έκανα μνεία στη ΔΙΚΑΙ απονομή σε σένα και το λειτούργημά σου.
ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης dhmhtra είπε…
Ευχαριστώ για το βραβείο.
Πράγματι όλη μου τη ζωή με παιδιά ασχολούμε.Μικρά αλλά και μεγάλα παιδιά.
Φιλιά
Ο χρήστης Maria Tzirita είπε…
Αναστασία μου αυτό το βραβείο πραγματικά με τιμά κι είναι το μόνο για το οποίο θα κάνω ανάρτηση. Με συγκίνησε που με σκέφτηκες κι ένιωσα δικαίωση, γιατί πραγματικά για τα παιδιά σπούδασα και τα παιδιά είναι η ζωή μου... Χίλια ευχαριστώ, να είσαι πάντα καλά!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Tι όμορφη η τελευταία φωτό!!
Τι όμορφο να ασχολείσαι με παιδάκια!!
Φιλιά φιλεναδίτσα, καλό μεσημέρι!
Ο χρήστης cook είπε…
τα φιλια μου σε ολους!

Δημοφιλείς αναρτήσεις