και να...

Λίγο πριν σβήσουν τα φωτάκια του χριστουγεννιάτικου δέντρου
στην ανατολή του καινούργιου χρόνου
μέσα από την καρδιά μου,
να σας ευχηθω,
ό,τι γλυκύτερο,ό,τι ομορφότερο,ό,τι πιο αγαπημένο να γίνει δικό σας μεσα στη νέα χρονιά
και ολόψυχα
να σας ευχαριστήσω όλους εσάς που ενδιαφέρεστε και μπαίνετε στο μπλογκ μας και μας διαβάζετε όλο αυτό το καιρό που υπάρχει
(ακόμη κι όταν εγώ το εχω βάλει στην άκρη άκρη...)
γι'αυτό,
αντί φιλάκι,
σας στέλνω αγαπημένο μου γλυκάκι,
και υπόσχομαι πολλά ακόμη στη νέα χρονιά...
ιδιαίτερα να ευχηθώ και να προσφέρω,
απο την καρδιά μου,
την αγαπημένη μου παιδική τούρτα,
στον γλυκό μου navarino,
που πολλές φορές με κάνει να νοιωθω πιτσιρίκα,
ο οποίος καιρό τωρα εχει πάρει όλο το μπλογκ πανω του...(σα να λεμε του το φόρτωσα...)... χωρίς αυτον θα το είχα παρατήσει δια παντός...
σε'ολους,
εύχομαι τα όνειρα σας να ανθίσουν και να μοσχομυρίσουν μεσα στο 2010...
ενώνω τις ευχές μου...
στα ΝΑΙ και ΟΧΙ των μικρών της τάξης μου για τη νεα χρονιά....

...μου λειψατε όλοι...

Σχόλια

Ο χρήστης Δημιουργία είπε…
Καλη Χρονια, με υγεια. Το 2010 να σου φερει ο,τι επιθυμεις.
Ο χρήστης Betty's Cuisine είπε…
Πολλές ευχές για τον νέο χρόνο,
πολύ όμορφη η ανάρτησή σου αυτή!
Υγεία και κάθε καλό σου εύχομαι!
Ο χρήστης mia maria είπε…
Τι όμορφη ανάρτηση! Με λίγα λόγια είπες πολλά!
Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία!
Ο χρήστης kiki είπε…
Καλώς την κουκιτσα! Καλή χρονιά. Σε βλέπω ανανεωμένη και μου αρέσει! Να είσαι καλά και όλα θα βρουν το δρόμο τους! Φιλιά!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Και βέβαια μας έλειψες Κουκίτσα μας!!!!
Καλή χρονιά, εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει όλα όσα επιθυμείς!!!
Φιλάκια!
Ο χρήστης benikos place είπε…
Οι πιο ομορφεσ, οι πιο γλυκες και οι πιο τρυφερες ευχες που διαβασαμε φετος.Σευχαριστουμε μεσα απο την καρδια μας και ευχομαστε και μεις με την σειρα μας οτι πιο ομορφο και γλυκο για σενα.
Ο χρήστης cook είπε…
@νεφελες
κατ'αρχην να σε καλωσορισω εδω...νομιζω πως δεν εχουμε ξανασυναντηθει :)...μερσι ιδιαιτερως για τα καλα λογια και ανταποδιδω μια απο τα ιδια :)

@αγαπημενη μου παρεα
σας ευχαριστω ολες για τα ζεστα σας λογακια...φιλααακι μεγαλο :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλή χρονιά!!!!!!!
Τι γλυκό ειναι αυτο στα φλιτζάνια;!!
Επειγόντως τη συνταγή :)
Ο χρήστης navarino-s είπε…
Aνοίξτε σαμπάνιες!!! Η αγαπημένη μας cook επανέκαμψε δροσερή δροσερή και ανανεωμένη!
Πολλά φιλιά από μένα και την Ελένη για ένα αίσιον και ευτυχές 2010! Υγεία και κάθε οικογενειακή ευτυχία!
Παρομοίως και στη γλυκειά μας Μπετούλα!
Ο χρήστης dhmhtra είπε…
Καλή χρονιά και γεμάτη επιτυχίες!
Φιλιά
Ο χρήστης ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε…
καλή και ευτυχισμένη χρονιά με υγεία κουκίτσα μου, μας έλειψες, εύχομαι η νέα χρονιά να σε φέρει ανανεωμένη και με πολλή όρεξη για μπλογκομαγειρέματα στη μπλογκογειτονιά μας

πολλά φιλάκια
Ο χρήστης spirou είπε…
Τι ομορφιές είναι αυτές καλέ!!! Καλή χρονιά να έχεις cook μας και να σε βλέπουμε πιο συχνά! Πολλά φιλιά!
Ο χρήστης Phivos Nicolaides είπε…
Πολλές ευχές για κάθε καλό το 2010!
Ο χρήστης ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε…
Κουκίτσα, χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!!!
Ελπίζω μετά απο την απουσία σου, να επέστρεψες δυναμικά και να μας κερνάς με τις νοστιμιές σου :)))
Ο χρήστης paraxeno pirouni είπε…
Πολύ γλυκές και τρυφερές ευχές και φωτογραφίες!
Εύχομαι υγεία σε όλους μας και μέσω της κοινής αγάπης για τη μαγειρική και την δημιουργία γευστικών απολαύσεων να μπορούμε να επικοινωνούμε, και αυτό το χρόνο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία!! Είμαι η Αννα, μία από τις κοπέλλες από το μπλόγκ Γλυκό..από σπίτι και είμαστε καινούργιες στην όμορφη παρέα των μπλόγκερς.. Επιλέξαμε το όμορφο μπλόγκ σου για να του δώσουμε ένα βραβείο! Εάν θέλεις πέρνα από εμάς να το παραλάβεις...Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς..!
Ο χρήστης adriana nikolatos είπε…
Καλή χρονιά, με υγεία και πολλές επιτυχίες για το blog σου.
Μου χαρισαν ενα βραβείο, και πρεπει κι εγω με τη σειρά μου να το χαρίσω και σε αλλα blogs. Μεταξυ αυτων που επέλεξα ειναι και το δικό σου. Μπορείς να το πάρεις από το Βιβλίο Μαγειρικής μου.
Ευχομαι παντα επιτυχίες και να συνεχίζεις και το 2010 να μας χαρίζεις υπεροχες συνταγές.
Ο χρήστης Eleni Tsamadou είπε…
Καλή χρονιά Cοοkitsa,Καλή χρονιά Betty, μας λείψατε. Πολύ ωραίο το νέο look Aναστασία, το νέο μαλλί ιδιαίτερα σου πάει πάρα πολύ.
Φιλάκια
Ο χρήστης patty είπε…
...λέω κι εγώ ....τόσο μεγάλο λάθος έκανα....χαιρομαι που το ξεκαθαρίσαμε...καλή χρονιά εύχομαι...και καλή δουλειά πάνω απ όλα...πως περνάς , πες μου τα νέα σου....στέλνω πολλά φιλιά....


κλεό
Ο χρήστης cook είπε…
ποιον να πρωτοευχαριστήσω για τα καλα λογια :)...

φιλια φιλια φιλια....
Ο χρήστης betty είπε…
I'm sorry cook ... χραααπ!Να με ρωτάς πρώτα! :p

Δημοφιλείς αναρτήσεις