ΧΑΛΒΑΣ ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ


Ομολογώ,απο τη στιγμη που βρέθηκα με ένα καλαθι φρέσκα πορτοκάλια ...με ειχε κυριευσει μανία να κανω χαλβα με αλεύρι και να έχει και πορτοκάλι...έτσι....

...έβαλα στη σειρά....

1 κούπα σιμιγδάλι ψιλό1+1/3 κούπες αλεύρι
1/2 κούπας αραβοσιτέλαιο
μισο πακέτο βούτυρο αγελαδινό
4-5 ροδέλες γλυκό πορτοκάλι ψιλοκομμενο

Για το σιρόπι
2 κούπες ζάχαρη
3 κούπες νερό1 κούπα χυμό πορτοκάλι
1/2 ξυλάκι κανέλας
2 κομματια φλούδα πορτοκαλιού

Για το πασπαλισμα
κανελα και ξύσμα πορτοκαλιού

Κατ'αρχήν βάζουμε όλα τα υλικά για το σιρόπι και από τη στιγμή που θ'αρχίσουν να βράζουν μετραμε 8 λεπτα και μετα κατεβάζουμε απο τη φωτια.
Στο μεταξύ σε μεγάλη κατσαρόλα βαζουμε το αραβοσιτέλαιο με το βούτυρο να κάψουν και ρίχνουμε το σιμιγδαλι και το αλευρι.Παίρνουμε μια ξύλινη σπατουλα και υπομονή να έχουμε,αρχίζουμε το καβουρντισμα ώσπου να ροδίσουν καλά,όσο περισσότερο τόσο πιο νόστιμος ο χαλβάς(αλλά και πιο βαρύς..)Όταν πια καβουρντιστούν καλά,αποσύρουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε το σιρόπι(αφού εχουμε αφαιρέσει τα μυρωδικά)προσεκτικά γιατί φουσκώνει ο χαλβας και μπορεί να καούμε.Ρίχνουμε και το γλυκό πορτοκάλι και ανακατεύουμε να ενσωματωθούν όλα καλά.
Παίρνουμε μια φόρμα στρώνουμε ωραία το χαλβά,αφήνουμε για 2 λ. και ξεφορμάρουμε.
Πασπαλίζουμε με κανέλα και ξυσμα πορτοκαλιού...

...όπου το πορτοκάλι συνοδεία βουτύρου και κανέλας,κλεβει την παρασταση στη γεύση....


Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης moukelis είπε…
Ωραία ιδέα,μ'αρέσει ο σιμιγδαλένιος χαλβάς,και με πορτοκάλι δεν έχω δοκιμάσει!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Ωχ ποιόε το πήρε το πρώτο κομμάτι? Ο Tzonakos πέρασε πάλι από εδώ?
Ωραία και εύκολη συνταγή. Θα τους καταπλήξω όλους!!!!!
(Καλού κακού ας το ξαναδιαβάσω μήπως έχω απορίες)

Καλό ΣΚ!!!!
Ο χρήστης betty είπε…
Πωπωπω αμάν, τι νηστείες και πράσινα άλογα, εδώ μιλάμε για αμαρτίες...βουτάω κατευθείαν στο χαλβά...τη συνταγή και δρόμο στην κουζίνα!! Μαρκόνη θα σε ξεπεράσω στη ζαχαροπλαστική!!!!!!
Ο χρήστης Δώρα είπε…
Γιάμι!!!Τι ωραίο γλυκάκι είναι αυτό;
Ό,τι πρέπει για την υπογλυκαιμία που νιώθω...Στείλτε μου ένα κομματάκι!!
Ο χρήστης witchofdaffodils είπε…
καλημέρα,
Πρωτότυπη συνταγή.
Να ρωτήσω γιατί δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλεύρι στο χαλβά. Γίνεται έτσι πιο συμπαγής; υπάρχει πιθανότητα να "λασπωσει";

Το βούτυρο μπορούμε να το αντικατασ΄τησουμε με λάδι;

Ευχαριστω
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
ENA ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΠΟΥ μπαινω σε προγραμμα διατροφης και διαιτας (καθε χρονο) ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΣΤΟ BLOG ! :)-P-P-P-P-P
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@moukelis
το πορτοκάλι παει πολύ στο χαλβά,ίσως λόγω κανέλας,μ'αρεσει καλύτερα απο τη σταφίδα...

@θύμιο!!
αν μου πεις πως καταφερες τον χαλβά...εγώ θα δηλώσω...είσαι γεννημενος για την κουζίνα :))

@δώρα
...'εφτασε!!!!

@αγαπητη μας μάγισσα
ο χαλβάς της παιδικής μου ηλικίας ήταν μονο με αλευρι...δε λασπώνει καθόλου,αντιθετα έχει μια βελουδενια γεύση,μονο που νομίζω είναι πιο κουραστικός στο καβρούρντισμα...και βεβαια γίνεται μονο με λάδι,άλλωστε νομίζω πως μόνο στην πολίτικη εκδοχή του χρησιμοπειται βούτυρο...σπίτι μας μονο με λάδι γινόταν...με το βούτυρο βεβαια δεν το συζητώ,ειναι πιο φίνα η γεύση(αλλά και θανατηφόρα!)

@Σπυράκο
μ'αρέσεις!!!!
τέτοια αυτοπειθαρχία...κάθε χρόνο...!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Χαλβάς με αλεύρι?? Αυτό αξίζει να το δοκιμάσω:)
Κάποια στιγμή πρέπει να μας πεις πως φτιάχνεις το γλυκό πορτοκάλι,που το λιμπίζομαι κάθε φορά στις φωτό σου:)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χι χι ελενα:))
....γιατί γελάω;;;;
γιατι το γλυκό πορτοκάλι είναι απο τα δικά σου τα μέρη....απο Λεωνίδιο!!..ξέρεις απο το Συνεταιρισμό γυναικών...
σοβαρά όμως εχω βρει μια ευκολη συνταγή για τετοιο γλυκό(που πολύ το αγαπώ) και θελω να τη δοκιμασω,αν και τα γλυκά κουταλιού ειναι κατι αγνωστο για μενα,δεν εχω φτιαξει ποτέ...
Ο χρήστης dyosmaraki είπε…
Σλουρπ!!!
Είπα να ξεκινήσω δίαιτα μα με τις εικόνες και τις ιδέες που μας δίνεις που να καταφέρει να αγιάσει κανείς???
Νοστιμότατο φαίνεται....
ΥΓ. Οσο για γλυκά του κουταλιού αν σε ενδιαφέρει κάποιο συγκεκριμένα πες μου γιατί έχω συγκεντρώσει κάμποσες συνταγές από γιαγιάδες...
Καλό βράδυ να έχεις
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θελω θελω!!!
λατρευω το γλυκό πορτοκαλι...εχεις κατι γι'αυτό;
Ο χρήστης kiki είπε…
Πρωτότυπη η συνταγή με την προσθήκη πορτοκαλιού. Γλυκό κουταλιού πορτοκάλι (ολόκληρο και όχι φλούδα) έχω βάλει στο Hungry for life. Επίσης, νεράτζι υπάρχει που θα του πήγαινε!
Ο χρήστης elie είπε…
Ούτε εγώ ήξερα για χαλβά με αλευράκι.
Άσε που σε επισκέπτομαι σε δύσκολη ώρα, έχω κι εγώ τα υπογλυκαιμικά μου...
Btw, cook, τι φανταστική φόρμα είναι αυτή; Απλή και όμορφη!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κική
θα ψάξω να τις βρω!

elie μου
να τον δοκιμασεις,για μενα ειναι πολύ πιο ωραίος ο αλευρενιος...
btw...η φόρμα που σου αρέσει είναι μια απλή πλαστική,που την έδινε δώρο το ρύζι Agrino σε 2 συσκευασίες μαζί :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις