Γίδα βραστή ...αλλά όχι σούπα!!!

Μετά την εκπληκτική εξωτική καροτόσουπα της συνεταίρας μου της Cook, εν όψει και του ενσκύψαντος ψύχους, είπα να περάσουμε σε κάτι πιο...στανιαριστικό. Το οποίο σας διαβεβαιώ ότι είναι πάρα πολύ ελαφρύ, αρκεί ο χασάπης μας να 'εχει καλό σφαχτό και να χρησιμοποιήσουμε το μπούτι που είναι εντελώς άπαχο! (δείτε τη φωτογραφία σε μεγέθυνση και θα καταλάβετε).

ΥΛΙΚΑ:
2 κιλά μπούτι γίδας σε μερίδες
4 πατάτες χοντροκομμένες
5 καρότα χοντροκομμένα
2 μεγάλα κρεμμύδια σε φέτες
1 ντομάτα στα τέσσερα
1 ρίζα σέλερι
αλάτι πιπέρι ελαιόλαδο
χυμό από δυο λεμόνια
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Πλένουμε το κρέας καλά και το βάζουμε στην κατσαρόλα με κρύο νερό. Ανοίγουμε το μάτι και όταν ξεκινήσει το βράσιμο ξαφρίζουμε, αφήνουμε να πάρει κάποιες βράσεις και μετά σουρώνουμε το ζουμί σε σουρωτήρι τσαγιού για να καθαρίσει από τα υπολείμματα του αφρού, πλένουμε πάλι το κρέας σε μπόλικο νερό κάτω από τη βρύση, πλένουμε και την κατσαρόλα γιατί όλο και κάτι πιάνει στα πλαϊνά. Τοποθετούμε πάλι το κρέας και το ζουμί και βράζουμε σε χαμηλή φωτιά.
Όταν θα έχει σχεδόν βράσει και θα έχει μείνει νερό ίσα που να το σκεπάζει, ρίχνουμε τα λαχανικά το λάδι και το αλατοπίπερο και συνεχίζουμε το βράσιμο. Όταν θα κοντεύει να πιεί το ζουμί ρίχνουμε το χυμό του λεμονιού και αφήνουμε να βράσει για λίγο ακόμη, πράγμα που θα κάνει το λιγοστό ζουμί παχύρευστο.
Σερβίρουμε σε μεγάλη πιατέλα, προσθέτουμε αν θέλουμε κι' άλλο πιπέρι ανοίγουμε και ένα βαθυκόκκινο μπρούσκο κρασί και ....γαία πυρί μειχθήτω!
Δοκιμάστε το, σας το εγγυώμαι!

Σχόλια

Ο χρήστης cook είπε…
ωε!....τύφλα να'χουν οι εξωτικές καροτόσουπες όταν βρίσκομαι μπροστά σε μια γίδα βραστή!δεν την έχω κάνει ποτέ,μου άρεσε η διαδικασία ξαφρίσματος,σουρώματος κλπ...
(welcome back navarino!...είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι αν εμφανίστηκα εγώ για να εξαφανιστείς εσύ!!)
Ο χρήστης gwgw είπε…
Τι να λεμε τωρα...ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ...1000 ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!! 2 μεριδες σε παρακαλω και γρηγορα..τελειο, φιλακια πολλα!!!
Ο χρήστης Pansofix είπε…
δεν εχω φαει ποτε...ειναι βαρυ κρεας? στην κεφαλλονια την φτιαχνουν κοκκινιστη με χοντρο μακαρονι στις 15 αυγουστου!!!
Ο χρήστης Λίνα είπε…
Καθαρά χειμωνιάτικο φαγητό με την πιο τέλεια γεύση. Εγώ την φτιάχνω τις πολύ κρύες μέρες του χειμώνα, αλλά και όταν είναι άρρωστα τα παιδιά (χτύπα ξύλο). Τους κάνει πολύ καλό.
Δοκιμάστε την είναι απίθανη.
Φιλιά.
Καλή Κυριακή!!!
Ο χρήστης Lila Xagorari είπε…
EγΏ ΘΈΛΩ και ΣΟΥΠΊΤΣΑ για να ζεσταθώ! Κατά τα άλλα είναι τέλειο φαγητό!
Ο χρήστης mia maria είπε…
Πω πω! Τι είναι τούτο; καταπληκτικό! Θέλωωωωωω:)
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Cook
Γειά σου γλυκειά μου συνεταίρα!
Εδώ είμαι και θα τα λέμε!
Την καλύτερη γίδα τη φτιάχνουν το 15αύγουστο πάνω από την Κυπαρισσία στο πανηγύρι της Μάλης!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@gwgoyla
Η ζήτηση είναι μεγάλη κορίτσι μου ...και θα βολευτείτε με μία μερίδα!
Να είσαι καλά!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Pansofix
Κεέας βαρύ δεν υπάρχει, ο τρόπος μαγειρέματος το κάνει τέτοιο. Ψητό ή βραστό είναι πάντα ελαφρύ το κρέας.
Αυτό του 15αύγουστου το φτιάχνουν και στις Κυκλάδες με κριθαράκι.
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Λίνα
Σ' ευχαριστώ για το ...προμόσιον και τα παιδιά σου θα είναι πάντα γερά με τέτοια εδέσματα!
Καλό σου βράδυ!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Λίλα
Δεν έχεις άδικο με τη σούπα αλλά έχω παρατηρήσει ότι όταν πίνει το ζουμί του το κρέας γίνεται πολύ νοστιμότερο.
Καλό βράδυ!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@mia maria
Κοίτα! επειδή είσαι παλιά πελάτισα έχεις γραφτεί πρώτη στη λίστα διανομής και μόλις λυθούν κάποια προβλήματα με τους μεταφορείς μας θα λάβεις αμέσως την παραγγελία σου!
Καλό σου βράδυ!
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Α, όχι δε μ' αρέσουνε
όχι πως δε θα χωρέσουνε
στη μπάκα του Τζονάκου,

μα θέλω κάτιτις ψητό
και φρέσκο μυρωδάτο,
φρέσκο και τραγανό.

Πες μου λοιπόν πώς κάνουνε
κάτι με λίγο ρύζι, λουκάνικο και πιπεριά
όμορφα να μυρίζει.

Στο φούρνο θε να το κάνω,ρίξε ιδέες cookthebookικές.
Ο χρήστης cook είπε…
ωωω!... :)

για να καταλαβω τώρα καλε μου...θες γίδα,θες λουκάνικο ή όλα αυτα μαζί??!
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Εχμμμ ... τη γίδα ετσι δε... δε μ αρέσει και πολύ.
Αλλο φαγητό θε να φτιάξω, με πιπεριές, λουκάνικο, ρύζι κλπ κλπ τέτοια, στο φούρνο. αλλα ειμαι εκτός θέματος, σόρρι :\

Να πω την αλήθεια πρέπει να 'ναι πάνω απο 10 χρόνια που δεν εχω φάει γίδα, απλά δεν έτυχε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις