ΚΑΤΣΙΚΑΚΙ ΦΡΙΚΑΣΕ ΜΕ ...ΡΑΔΙΚΙΑ!!!


Σήμερα φτιάξαμε φρικασέ αλλά με ραδίκια. Τα συγκεκριμένα βέβαια είναι άγρια από αυτά που μαζέψαμε με την Ελένη στο χωριό, αλλά αν δεν έχουμε τέτοια μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και από αυτά του εμπορίου αρκεί να διαλέξουμε τα μικρού μεγέθους να τα κόψουμε στα δύο και να ξέρουμε ότι αυτά βράζουν σε 5 λεπτά! Το κατσίκι επελέγη γιατί έχει λιγότερα λιπαρά και πιο ελαφριά γεύση από το αρνί, πράγμα που αναδεικνύει τη γεύση του χορταρικού.
ΥΛΙΚΑ:
1 1/2 κιλό κατσίκι γάλακτος.
1 κιλό ραδίκια.
1 ματσάκι φρέσκα κρεμμυδάκια.
1 ματσάκι μάραθο ή άνιθο.
Αλάτι πιπέρι ελαιόλαδο.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Αλατοπιπερώνουμε το κρέας και το σωτάρουμε με το λάδι. Το σκεπάζουμε με νερό και το αφήνουμε να βράζει. Κόβουμε τα χόρτα τα κρεμμυδάκια και το μάραθο και τα ρίχνουμε όταν κοντεύει το κρέας να βράσει. Αν τα χόρτα είναι αγοραστά τα φυλάμε ξεχωριστά και τα ρίχνουμε 5 λεπτά πριν σβήσουμε το μάτι. Αφού βέβαια έχουμε κανονίσει να μείνει ελάχιστο ζουμί. Στίβουμε το λεμόνι και αυγοκόβουμε!
Μιλάμε για μια ξεχωριστή γεύση που είμαι σίγουρος ότι θα σας αρέσει.
Καλή επιτυχία άν δοκιμάσετε και πολλές ευχές σε σας και τις οικογένειες σας για τις μέρες που έρχονται!
Υ.Γ. : Αν ήξερα να φτιάχνω γλυκά θα σας έφτιαχνα κουραμπιέδες λαδιού που φτιάχνουν οι νοικοκυρές αυτές τις μέρες στο χωριό μου αλλά δυστυχώς δεν παίζουμε ...στο γήπεδο της ζαχαροπλαστικής!

Σχόλια

Ο χρήστης Ξανθή είπε…
Τα μάζεψες τα ραδικάκια σου, έχω χρόνια να φάω αυτό το φαγητό δεν αρέσει στην οικογένεια το φρικασέ,
Καλές γιορτές!!
Ο χρήστης Asteri (Maria) είπε…
Το λατρεύω το φρικασέ αλλά στο σπίτι δεν το μαγειρεύω...δεν το τρώει το έτερον ήμιση
Φιλιά
Ο χρήστης eleni είπε…
Ονειρεμένο το φαγητό σου,όλοι το τρώμε στο σπίτι!
Με άγρια ραδίκια είναι ακόμη καλύτερο-έφτιαξα στα κορίτσια μου,όταν πήγα στην Αθήνα,με σταμναγκάθι,που πήρα από τη λαϊκή-έγλειψαν κυριολεκτικά τα πιάτα.
Καλή εβδομάδα!
Ο χρήστης Penelope είπε…
Από τα πιο ωραία πιάτα.
Το φρικασέ είναι αγαπημένο φαγητό, αλλά έχω καιρό να το φτιάξω...και πραγματικά τώρα που το σκέφτομαι αναρρωτιέμαι γιατί;
Ο χρήστης Ozlemaki είπε…
ax! eytixos tin kyriaki tha paw sta Vourla na mazepsw xorta-oti tha vrw. exw kai katsikaki sto psygeio. MMM!!!

Kales giortes & xeretismous ap tin Smyrni :)
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Ξανθή μου δεν μπορώ και να σου στείλω βλέπεις γιατί ...το φάγαμε όλο δεν έμεινε ούτε κοκκαλάκι!
Καλές γιορτές να είστε όλοι καλά!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Asteri μου συμβαίνουν αυτά! Και μένα δεν μου αρέσει το λαχανόριζο που το έτερον ήμισυ τρελαίνεται!
Καλές γιορτές!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@eleni μου χάρηκα πολύ που συμπέσαμε γιατί τις δυο τελευταίες φορές δεν ήταν της αρεσκείας σου τα φαγητά μου.
Καλή βδομάδα καλές γιορτές με υγεία σε όλους σας!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Penelope ευκαιρία λοιπόν να το φτιάξεις!
Καλές γιορτές!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Ozlemaki elpizw na vreis xorta sta Vourla!
Poly megali i xara mou gia to sxolio sou! I gynaika mou katagetai apo ton Kirkintze (simerino Syrintze). Pigame prin 2 xronia kai vrikame to spiti tis manas tis. Mas ekane megali entyposi to poso egardia mas dextikan oi torinoi idioktites pou katagontai apo ta meri tis Kavalas.
Pistevo na ta leme apo do kai pera!
Kales giortes!

Pws ksereis ellinika?
Ο χρήστης mia maria είπε…
Πολύ μου αρέσει το φρικασέ αλλά με ραδίκια δεν το έχω φάει! Χαρούμενες και ευτυχισμένες γιορτές εύχομαι!
Ο χρήστης Lila Xagorari είπε…
Το φρικασέ με άγρια χόρτα είναι το αγαπημένο μου! Καλά Χριστούγεννα εύχομαι!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Χρόνια πολλά στο ...φρικασερισμένο επιτελείο!!! :))
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Με τα φρικασέ δεν τα πάω καλά.
Με τα ραδίκια που διάβασα πιο κάτω οκ μια χαρά, και ωραία ανάρτηση, να μαθαίνουμε !
Πέρασα για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ σε όλους ...

* Πού χάθηκε η cook ?
Ο χρήστης katrine είπε…
Χρόνια πολλά χαρούμενα Χριστούγεννα!!
Αυτό το φρικασέ μμμμιαμ μεγάλη αδυναμία!!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@big mama
Αξίζει νομίζω τον κόπο και όπως είπε η eleni γίνεται και σταμναγκάθι που τώρα υπάρχει στο εμπόριο!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@big mama
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές αντεύχομαι χρόνια πολλά με υγεία!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Λίλα μου να είσαι καλά! Χρόνια Πολλά!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@Marconako μου το ...φρικασερισμένο επιτελείο ευχαριστεί και αντεύχεται Χρόνια Πολλά!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@tzanako μου Χρόνια Πολλά καλές γιορτές!

Η cook είναι καλά αλλά αποφάσισε να λείψει από το διαδίκτυο για κάποιο διάστημα. ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Ο χρήστης navarino-s είπε…
@katrine σ'ευχαριστούμε να είσαι καλά καλές γιορτές!
Ο χρήστης crispy είπε…
Χρόνια πολλά! Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ομολογήσω ότι το φρικασέ είναι το αγαπημένο μου πιάτο της ελληνικής κουζίνας! Μόνο που εμείς το φτιάχνουμε με αρνάκι. Παρεμπιπτόντως στην οικογένεια έχει καθιερωθεί το φρικασέ ως φαγητό της Πρωτοχρονιάς!

Δημοφιλείς αναρτήσεις