Κοκκινόψαρο πλακί με πατάτες και σέλερι !!!



Σημείωση: σήμερα δημιούργησα ένα έδεσμα με κάποιες καινοτομίες που έφεραν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας. Όχι το ... φαγητό αυτό καθ' αυτό που ... εξαφανίστηκε πάραυτα, αλλά τα υλικά και την παρασκευή του.

ΥΛΙΚΑ:

1. Ένα κοκκινόψαρο κομμένο σε φέτες

2. Πατάτες ει δυνατόν μικρές

3. Κάποια κλάρες σέλερι χωρίς τα φύλλα

4. Τρεις πιπεριές κέρατο και τρεις φλωρίνης (γιατί δεν βγάζουν υγρά)

5. Σκόρδο κατά βούληση, αλάτι, πιπέρι μαύρο

 


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

Πρώτα το μυστικό: Βράζουμε τις πατάτες με τη φλούδα τις καθαρίζουμε και τις κόβουμε. Το ίδιο και το κομμένο σέλερι αλλά λιγώτερο. Και αυτό γίνεται γιατί τα υλικά αυτά είναι πιο σκληρά και να μη μείνει το ψάρι πολλή ώρα στο φούρνο και ξεραθεί. Βάζουμε τα υλικά στο ταψί: αποκάτω τις φέτες του ψαριού και το σκόρδο, μπόλικο λάδι, αλατοπίπερο και ψήνουμε στους 250 για 30 λεπτά.

Δοκιμάστε το και θα δείτε!

 

 

Σχόλια

Ο χρήστης Ariadni St. είπε…
Εύκολη συνταγή , αν δεν εχει πολλά κόκκαλα το κοκκινοψαρο, θα το τιμήσω δεόντως γιατί δεν ειμαι και πολύ του ψαριου :P
Καλή συνέχεια στη μέρα σου!
Φιλιά πολλά!
Ο χρήστης BUTTERFLY είπε…
Πολυ μου αρεσει το πλακι, αλλα τελευταια που το εφτιαξα με παγκασιους ηταν αγευστο! Θα δοκιμασω και κοκκινοψαρο!

Αναστασια μου, αν θες κι εχεις χρονο, διαβασε την πρωτη μου ποητικη συλλογη με τιτλο ΣΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ ΤΟ ΔΡΟΜΟ και πες μου εντυπωσεις!
Την κατεβαζεις δωρεαν εδω:

http://www.ideostato.gr/2016/02/e-book.html

Ευχαριστω πολυ φιλια!

Δημοφιλείς αναρτήσεις