Πορτοκαλόπιτα...μμμμ!




Αυτο το Σ/Κ ήμουν χάλια με μια ίωση...μέσα όμως σ'αυτό το χάλι είχα τη χαρά να φιλοξενήσω 2 πολύ αγαπημενα μου πρόσωπα κι έτσι με έκαναν να ξεχάσω τα χάλια μου και να μπω με χαρά στη κουζίνα να μαγειρέψω.
Αυτη η πορτοκαλόπιτα ήταν το τελευταίο γλυκό κάτι που μοιραστήκαμε πριν, δυστυχώς, αποχαιρετιστούμε και ήταν πραγματικά άλλη γεύση,υπεροχη, όπως το Σ/Κ μας,μα,όπως επίσης  υποσχόταν και η συνταγή στο μπλογκ της ζαχαρούλας απο όπου και τη βρήκα,αφού πρώτα την είχα δει σερβιρισμενη απο την πουαντερί.
Ελαχιστα άλλαξα τη συνταγή,μείωσα τις βανίλιες σε 3(την άλλη την έβαλα στο σιρόπι) κι αντι για κονιακ έβαλα γκραν μαρνιε,(και στο σιρόπι)...την άλλη φορά σκεφτομαι να την κανω με βούτυρο αγελαδινό ,αντι αραβοσιτέλαιο(ή μισο μισο...),πιστεύω πως θα εχει ακομη πιο φινα γεύση.
Έσεις πάντως να την δοκιμάσετε οπωσδήποτε,είναι πανευκολη,γρήγορη κι έχει απίθανη γευση!

ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο φύλλο κρούστας
400 γρ.γιαούρτι στραγγιστό
4 αυγά
1 κούπα αραβοσιτέλαιο
1 φλυτζάνι τσαγιού ζάχαρη
3 βανίλιες
1 φακελακι μπεικιν πάουντερ
ξύσμα και χυμό 2 μεγάλων πορτοκαλιών
1 φλυτζανακι καφε grand marnier

Σιρόπι
2 κούπες νερό
1 κούπα χυμό πορτοκάλι
2 κούπες ζάχαρη
1 βανίλια
1 ξυλακι κανελας
1/2 φλυτζανακι καφε γκραν μαρνιε

Πάντα ετοιμάζω πρώτα το σιρόπι.Έβαλα όλα τα υλικά,εκτος του ποτού,να βρασουν για 10 λεπτα και όταν το κατεβασα πρόσθεσα το γκραν μαρνιε.
Μετα χτύπησα στο μίξερ όλα τα υλικά της πορτοκαλόπιτας μαζί.
Πήρα το πακέτο κρούστας και το καθε φύλλο το εκοβα μικρά κομματακια και το έριχνα στο μίγμα.Κάθε φορα που τελείωνα ένα φυλλο,ανακατευα τη ζυμη για να παει παντου το φύλλο,αν το αφήσετε για το τέλος θα γίνει μια μαζα και θα δυσκολευτήτε να το απλώσετε καλά μεσα στη ζύμη.
Λάδωσα,με ελαιόλαδο,ένα ορθογώνιο ταψί κι έριξα μέσα το μίγμα.'Εψησα σε προθερμασμενο φούρνο(όχι αερόθερμο) στους 200 β. κι αργότερα μολις αρχισε να παιρνει χρώμα χαμήλωσα στους 190 β.
Η προτοκαλόπιτα είναι έτοιμη όταν έχει ροδίσει η επιφάνεια καλά και όταν αφού βυθίσετε ένα ξυλάκι αυτό βγαίνει στεγνό.
Μόλις τη βγαζουμε από το φούρνο περιχύνουμε αμέσως με το σιρόπι και αφήνουμε να το απορροφήσει πριν τη σερβίρουμε.
Μετά χαράς έτρωγα το μισό ταψί...της ταιριάζει και το παγωτο βανίλια...εμείς τη φαγαμε σκετη,ζεστή ζεστή αμεσως μετά το φαγητό...εγώ τώρα τρώω κι ένα ακόμη κοματακι με τον καφέ μου....όπως και να τη φάτε είναι υπέροχη....
...σαν τις φιλενάδες μου!....
...κοριτσακια μου καλό ταξίδι...
:)


Σχόλια

Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Την έχω πάρει κι εγώ απο τη Ζαχαρούλα και την έχω κάνει άπειρες φορές και την έχω δώσει άλλες τόσες.Τρελλάθηκα μαζί της ίσως γιατί μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του πορτοκαλιού.
Ο χρήστης "ζαχαρούλα.." είπε…
..θα δοκιμάσω και την παραλλαγή σου εννοείται!!!!! με κλειστά μάτια........

φιλάκια κουκλίστα με το σούπερ χαμόγελο!
Ο χρήστης Phivos Nicolaides είπε…
Για να δούμε και την παραλλαγή της πορτοκαλόπιτας της Cook! Φαίνεται να βοηθάει στην απο-ίωση!!!
Ο χρήστης ioanna είπε…
φιλη συγχαρητηρια !!!!!
μολις ανεκαλυψα το blog σου και επεσα πανω......στην πορτοκαλοπιττα!!αντε μετα ν'αγιασεις με το "απο δευτερα διαιτα!!"
ξεκιναω ..να την φτειαξω εννοειτε!!
νασαι καλα!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@αχτιδα μου
ναι αυτο το γλυκακι όποιος το δοκιμασει ενθουσιαζεται...το ίδιο και οι φίλες μου που την έφαγαν...

@ζαχαρούλα
το έχω ξαναπει...το δικό σου κι αν είναι ΣΟΥΠΕΡ χαμογελο :))
φιλακια πολλά

@φοίβο
ωραία το είπες :)

@ιωαννα
σ'ευχαριστούμε και καλώς μας ήρθες!
να μας γράψεις σχόλιο μόλις την δοκιμασεις :)
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Τρεχάτη ήρθα μόλις άκουσα για πορτοκαλόπιτα!!
Καλά, φαίνεται τελείως ... μιαααμμ!
Φύλλο έχω, γιαούρτι έχω, ζάχαρες, αυγά κλπ έχω, τρέεχωω!!
Καλή βδομάδα φιλενάδα με τις νοστιμιές σου:))
Ο χρήστης Giorgos Varvakis είπε…
Έγινε copy / paste !! Η συνέχεια στην κουζίνα μας!! ευχαριστώ :)
Ο χρήστης kiki είπε…
Θα με κάνετε να την κάνω στο τέλος!
Ο χρήστης patty είπε…
...επ...πωπωπω....μπράβοοοο αυτό μόνο...κι εγώ μόλις σε ανακάλυψα...πολύ καλή δουλειά...μου λειψε η ηρεμία του χωριού...θέλω να περάσω να σας δω...φιλιά στο συνάδελφο...χιχιχι....


κλεοπάτρα
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Αν και ήσουν χάλια, καθόλου χάλια δεν φαίνεται! Μου αρέσει που βάζεις πάντα τη δική σου πινελιά!!!
(Πως τόπαθε και δεν πέρασε ο Τζονάκος, ευκαιρία να πάρω δέυτερο!)

Καλημέρα!!!
Ο χρήστης ζαφορα είπε…
Καλά είσαι απίθανη !
Μακάρι να ήμουν ποιο κοντά
θα το έκανα το ταξίδι.
Με βάζεις όμως σε πειρασμούς
και είμαι και γλυκατζού.

Φιλιά πολλά και ζαχαρένια.
Ο χρήστης Constantinos είπε…
Πολύ πολύ καλό!
Ταιριάζει γάντι με μους σοκολάτα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@patty
γλυκούλα μου...τι θαυμασια έκπληξη!
είσαι πιο κοντά μας τώρα;
να περάσεις να σε δούμε!....ο συνάδελφος ανταποδίδει :)

@μαρκονακι
το μικρόβιο αυτού που μαγειρεύει...να πειράζει καθε συνταγή...θυμαμαι παλιά,όταν πρωτο μπηκα στη κουζίνα,έβλεπα τη μαμα μου να το κανει...και πολύ με νευρίαζε....!

@ζαφορά μου
περιπτωση ομοία....είμαι 1000% γλυκατζού.... :)

@κων/νε
πολύ ωραία η ιδεα σου!
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Φανταστική πορτοκαλόπιτα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης heart n soul είπε…
με τέτοια πορτοκαλοθεραπεία ας πάθω κι εγώ ίωση:) Τι πρωτότυπη τεχνική είναι αυτή, κατάλαβα καλά, όλο το φύλλο κομματάκια μέσα στην κρέμα;;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλά πότε θα την ξανακάνεις να πεταχτώ; Μου τρέχουν τα σάλια και δεν έχω φούρνο (κάηκε, δουλεύουν μόνο τα μάτια... και λέω να τα εξαντλήσω κι αυτά πριν πετάξω τη συσκευή)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@gvarvakis
καλώς μας ήρθες!
κι αμα την κανεις να μας πεις πώς ήταν :)

@μις χαρτ
(με την ωραια φωνη)
έτσι ακριβώς όπως το λετε είναι...σα να κοβουμε χαρτακια....κομματακια κομματακια...

@αχ Κικη μου
...και να μπορουσα να σου στειλω ενα ταψί!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΜΑΣ ΚΑΛΟΜΑΘΕΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΤΟ Σ/Κ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΦΑΙ!!ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΑ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ!ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ (ΕΓΩ & Ο ΜΙΧΑΛΗΣ)ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΙΓΟΒΡΑΖΕΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Χα, ωραία, το αγαπημένο μου πορτοκάλι :) Θα με κάνεις να μαγειρέψω πάλι, να φωτογραφίσω, αναρτήσω και ούφφφ φάω επιτέλους !
Ο χρήστης Ενεσούλα είπε…
Aπό καιρό φλέρταρα με το μπλογκ σου, αλλά έλλειψη χρόνου κτλ δεν με είχαν αφήσει ν'ασχοληθώ εμπεριστατωμένα δλδ να φτιάξω από τις συνταγές σου.
Πορτοκαλοπαραγωγός (για ιδιωτική χρήση, μη φανταστείς) και μαγείρισσα η ίδια (και καλή θέλω να πιστεύω) ξεκίνησα με αυτή τη συνταγή χθες.
Και είναι όσο υπέροχη, όσο φαντάστηκα ότι θα είναι και πολύ φθινοπωρινά αρωματική!
Σ' ευχαριστώ και...καλά μαγειρέματα!

Α, ναι, σε έβαλα και λινκ, επιτέλους!
Καλώς με βρήκες!
Ο χρήστης Ενεσούλα είπε…
Α, ναι, ξέχασα να πω ότι την έκανα κατευθείαν με βούτυρο αγελάδος και μυρίζει υπέροχα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μα ναι!καλωσόρισες ενεσουλα κι απο εδω...πολλες φορες εχουμε συναντηθει σε άλλα μπλογκς...ευχαριστω πολύ για την προτίμηση,θα σας το ανταποδώσω συντομότατα :)

χαίρομαι που η πορτοκαλοπιτα αρεσε τοσο,κι εμεις όταν τη δοκιμασαμαε την πρωτη φορα δε πιστευαμε οτι θα ηταν τοσο νοστιμη :)
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Παρακαλώ ιδιαίτερη περιποίησις στην Ενεσούλα :)
Ειναι και σπέσιαλ μαγείρισσα και φίλη !
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
με τέτοιες...συστάσεις...ασφαλώς και θα την διπλο-περιποιηθούμε :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις