Tηγανητά μήλα με σως καραμελας και παγωτό


Ο καιρός σίγουρα δεν κάνει κλικ για παγωτό....όμως τα μήλα υπάρχουν και μάλιστα σε λίγο θα είναι στο φόρτε τους.Αυτή τη λιχουδιά την έκανα λίγο καιρό πριν,μια Κυριακή του Σεπτέμβρη που η ζέστη ήταν στο φουλ,εγώ,,όμως είμαι από αυτούς που απολαμβάνουν το παγωτό πολύ μες το κρύο του χειμώνα.
Κρύο εδώ ακόμη δεν έχουμε,μια ωραία δροσούλα μόνο.Εσείς όμως να δοκιμάσετε τα τηγανητά μήλα με παγωτό...είναι άκρως απολαυστικά...ειδικά μετά από ένα πλούσιο και χορταστικό γεύμα...
Η συνταγή είναι από το Olive

Υλικά
4 μήλα γκόλντεν σφιχτά
3 κ.σούπας βούτυρο αγελαδινό
2 φλυτζανάκια από την καφέ ζάχαρη 1 βανίλια250 γρ. κρέμα γαλακτος
4 μπάλες παγωτο βανίλια
φυλλαράκια πράσινα για το στόλισμα

Καθαρίζουμε τα μήλα και τα κόβουμε στα τέσσερα
Ζεσταίνουμε το βούτυρο σε τηγάνι,βάζουμε τα μήλα και σοτάρουμε να ροδοκοκκινίσουν.
Τότε ρίχνουμε το 1 φλυτζανάκι ζάχαρη κι ανακατεύουμε ώσπου να καραμελώσουν.
Τα βγάζουμε σε πιατέλα και τα διατηρούμε ζεστά.

Ρίχνουμε μέσα στο ίδιο τηγάνι την υπόλοιπη ζάχαρη,τη βανίλια και την κρ.γάλακτος.
Αφήνουμε σε δυνατή φωτιά να πάρουν βράση και μετά χαμηλώνουμε σε μέτρια θερμοκρασία ώσπου να έχουμε μια λεία κρέμα.Σερβίρουμε σε κάθε πιάτο 4 κομμάτια μήλο,1 μπάλα παγωτό και περιχύνουμε με 2-3 κ.σούπας καραμέλα.Πασπαλίζουμε με λίγη κανέλα.
Στολίζουμε με τα φυλλαράκια.
Σερβίρουμε....
Τι;;;
Εξαφανίστηκε!
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
Γειά σου αδελφούλα. Τι νέα; Eγώ μόλις βρήκα την παντόφλα μου :)
Πειρασμός το γλυκό και ήδη έχω προσθέσει 3κ.στα 5 περσινά!
Ο χρήστης eleni είπε…
Πολύ ωραία ιδέα τα τηγανιτά μήλα,αλλά για παγωτό ούτε κουβέντα,έχω πρόβλημα με αμυγδαλές,ώστε ούτε το καλοκαίρι παγωμένα.Σκέτα με την κρεμούλα δε θα είναι καλά;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αν και έχει παγωτό, το πιάτο αυτό μοιάζει με ζεστή αγκαλιά. Θα είναι ωραίο κει με (σπιτικό) παγωτό κανέλα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλά βρε Κουκ έχεις βαλθεί να μας τρελλάνεις; Είναι κοντά ενιάμιση το βράδυ της Τετάρτης, μου λείπουν υλικά, τα μαγαζιά είναι κλειστά αλλά και ανοιχτά να ήταν δεν θα είχα κουράγιο να βγω έξω και να ψάξω. Μόλις γύρισα από τη δουλειά, έχω ακόμα πολύ γράψιμο (τώρα κάνω ένα μικρό διάλλειμα, ...γράφοντάς σου) και αύριο με περιμένει μια πολύ δύσκολη μέρα. Δηλαδή πότε θα το φιάξω εγώ αυτό το σκανδαλιστικό γλυκό; Μου τρέχουν τα σάλια τώρα. Ασε που είμαι κολημένη με οτιδήποτε έχει μήλο. Πήρες τη τούρκικη συνταγή που σου έστειλα με μέιλ με τα μπιφτέκια και τα μήλα; Είναι τέλεια.
Ο χρήστης kiki είπε…
Κουκ είσαι πολύ πειρασμός...
Ο χρήστης heart n soul είπε…
παγωτάρα! και ο συνδιασμός ζεστό κρύο είναι απογειωτικός, τον συνειστώ σφόδρα:) το παγωτό λοιπόν εξαφανίζεται κι εμείς γινόμαστε όλο και πιο εμφανείς:))
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Καλημερα. Ελπίζω να κάνετε κατ' οίοκν παραδόσεις. Τέτοιο πειρασμό θέλω να παραγείλω.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
...τα πάχη μου τα κάλη μου καλέ... (το "κάλλη" μου γράφεται με ένα ή με δύο λου;;;;)να δεις που μπλοκαρα τώρα και πρέπει να το γράψβω με μολύβι για να θυμηθώ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτή η κρεμούλα μου αρέσει πολύ.
Σκέφτομαι με τι άλλο θα μπορούσα να τη συνδυάσω...
Ο χρήστης elie είπε…
Πραγματικά φθινοπωρινό (κι ας έχει και παγωτό, αυτό είναι παντός καιρού!)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@μπετούλα
μονο εναν πειρασμο την ημερα επιτρεπω!

@ελενη
προτεινω τοτε τα μηλα με μια σως γιαουρτιου-μελιου και κρεμας γαλακτος...

@foodjunkie
στη σκεψη μου εισαι...ειδες την αναρτηση με το παγωτο κανελα;..αρχικα αυτο σκεφτομουν να προτεινω μα μετα ειπα να το κανω λιγο πιο ελαφρυ...

@foodamntaltherapy
κικη μου δε βρισκω το μειλ...τι γραφει στον τιτλο;

@kiki
...όχι περισσότερο απο εσας καλή μου :)

@heart
καλόοοο :))

@τζονι
(i wish)..να ήσουν πιο κοντά...

@despinak
mmmm...με πανκεικς θα ταιριαζε επίσης...και πανω απο ενα κεικ βανιλια-σοκολατα...και με τηγανητες μπανανες...και με brownie...και σε trifle

@elie
πραγματι...μηλο-κανελα, απόλυτα ταιριαστο στο φθινοπωρο
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
cook θα ψαξω να βρω το μ΄ριλ και να σου το ξαναστείλω

Δημοφιλείς αναρτήσεις