ΚΕΪΚ (και όχι μόνο)ΦΡΟΥΤΕΝΙΟ ΝΗΣΤΕΙΑΣ



....Όχι οτι νηστεύουμε,αλλά, χτες, βαριόμουν-πάλι- να σιδερώσω,και σε αυτή τη περιπτωση,ως τεμπέλα, αναζητώ ένα αλλοθι,οπότε...προκύπτει ενα κέικ!...


Υλικά

2 κούπες ζάχαρη

1 κούπα αραβοσιτέλαιο

1 κούπα φρεσκο χυμο πορτοκάλι-γκρειπφρουτ

1 κ.γλυκού ξύσμα απο εσπεριδοειδη(εγώ έβαλα κίτρου,που μου είχε δώσει η Μπετυ από την Ανδρο)
1 μήλο και 1 καρότο τριμμενα
1 πακετο αλευρι φαριναπ

μαρμελάδα με κεράσι(φραουλα,φρούτα του δάσους...ό,τι σας βρίσκεται σε κόκκινο)


Χτυπάμε το λαδι,τη ζάχαρη και τον χυμό.

Προσθέτουμε τα φρούτα και το ξύσμα,τελευταίο βάζουμε το αλεύρι.


Σε φόρμα στρώνουμε τη μισή ζύμη,βάζουμε κουταλιές απο τη μαρμελάδα και καλύπτουμε με το υπόλοιπο μιγμα του κέικ.Ψήνουμε στους 180 β. να στεγνώσει.

Αφήνουμε να κρυώσει και ξεφορμάρουμε.
Τώρα...κοιτώντας τις φωτο θα πειτε...και πού ειναι η μαρμελάδα μεσα στο κεικ;
Έλα ντε...ή μαλλον τη βλέπετε...πήγε στον πάτο και όπως το αναποδογύρισα μετά βγήκε απο πάνω,οπότε ούτε γλασαρισμα χρειαστηκε,ούτε τίποτα!
Αν όμως θέλετε να είναι γεμιστό με μαρμελάδα,μειώστε το χυμό κατά 2/3...αλλιώς η ζύμη ειναι πολύ ρευστή και δεν συγκρατει τη μαρμελαδα(τουλάχιστον αυτο υπεθεσα εγώ οτι πήγε λάθος).Αν ομως το θελετε έτσι σούπερ αφρατο να ξέρετε οτι γίνεται και θαυμάσιο παντεσπάνι για μια νηστίσιμη τούρτα.Θα μοιράσετε το μίγμα σε 2 ή 3(αναλογα με το μεγεθος) ταψακια στρωμένα με αντικολλητικό χαρτι και θα το ψήσετε.Αν έχετε σκοπο να το σιροπιάσετε μειώστε τη ζάχαρη σε μιαμιση κούπα.
Νηστισιμη τούρτα βεβαια,δεν εχω κανει ποτέ...δεν νηστεύουμε πια τόσο για να μας χρειαστεί!

Σχόλια

Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Μόλις τώρα ανέβηκα απο τη δουλειά και άνοιξα να δω το κέικ σου, η ιδέα σου για παντεσπάνι νηστήσιμο φανταστική, θα το κάνω για τη κόρη μου που νηστεύει 40 μέρες η αθεόφοβη.Η συνυφάδα μου το κάνει μικρά κεκάκια με μία κουταλιά μαρμελάδα μέσα και γίνονται φανταστικά, την ίδια συνταγή τη κάνει με μήλο
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
για να είμαι ειλικρινής η πρόταση για παντεσπάνι ανήκει στο περιοδικό real food απ'όπου πήρα τη βασική ιδέα :)
μπραβο η κόρη σου!!....σιγά μην τα καταφερνα...
μήπως έχεις κανει αναρτηση με τα κεκάκια;...μ'αρεσουν πολύ γεμιστά με μαρμελαδα
καληνυχτούδια :)
Ο χρήστης kiki είπε…
Μ' αρέσουν τα φρουτένια...
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Πώς θα γίνει να μπώ μεσα στη φωτογραφία να φάω λίγο ;
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Το έχουμε πει εχω μια αδυναμια στα ΚΕΙΚ..


ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΑΡΗ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΕ ΤΟΝΟ! ! !
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Tzonako, λίγο πιο πέρα φίλε για να χωρέσω και εγώ!

cook, ωραίο το κόλπο με τη μαρμελάδα!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Α!Τέλειο Αναστασία..η ιδέα της μαρμελάδας είναι φοβερή,θα την εκτελέσω σύντομα..Όλγα
Ο χρήστης Isida είπε…
Καλημέρα!!!!
Καταπληκτικό το κέικ το έκανα ήδη...
πάει η δίαιτα Grrrrr
Ο χρήστης heart n soul είπε…
καταπληκτική έκπληξη σας έκανε η μαρμελάδα!
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Τί μου κάνεις τώρα και πεινάω....βάλε τσάϊ, κόβω το κομμάτι μου και το απόγευμα στο σπίτι, θα το φτιάξω κι΄εγω...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Η ΜΑΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΚ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ Π.Χ.ΤΟ ΧΥΜΟ ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΩΝ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΥΜΟ ΑΠΟ ΚΟΜΠΟΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΦΡΟΥΤΟ ΣΤΟ ΜΠΛΕΝΤΕΡ?.ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΤΕ?ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ?
ΦΙΛΑΚΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Ο χρήστης witchofdaffodils είπε…
μήλο και καρότο μαζί? τέλειο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@τζονη μου
μμμ..θα σου ετοιμάσω κάτι άλλο :)

@Σπυρακο
πες το κι έγινε :)

@Μαρκόνη μου
...περιμένω...πότε θα δω κάτι απο τα χεράκια σου;;;το Πασχα ίσως; :)

@Ολγα μου
να την εκετελεσεις εξ'άπαντος :)

@Ίσιδα
καλώς την!....αν δεν έφαγες όλο το κέικ,σαν μερικούς μερικούς,ονοματα δε λέμε-ακριβώς η επομενη στη σειρά ειναι!-,η δίαιτα ειναι ασφαλής :)

@πολυτάλαντη καρδιά μου
ΝΑΙ!..ακριβώς εκπληξη ήταν,όταν ξεφορμαρισα και ειδα το αποτελεσμα :)...γεμιστό κεικ ονειρευόμουν...

@Δεσποινα
καλώς την!...αν προκειται για νεροκομποστα να το βάλει,μα μειώστε τη ζαχαρη κατα μισή κούπα,γιατι θα γινει πολύ γλυκό...αν είναι γλυκο του κουταλιού εννοείται οτι βαζουμε μονο λίγο ψιλοκομμενο φρούτο και αντι σιροπιού μισή κουπα απο καποιο λικερακι ή κονιακ....βοήθησα καθόλου? :)

@ωραια μου μάγισσα
κι εγώ αυτο σκεφτηκα...μου αρεσε ο συνδυασμός!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@γλαρενια μου
το ήπια το καφεδάκι μου(στο ωραίο σας φλυτζάνι)...έφαγα και μια σταλιτσα κεικ...εσείς;...
φιλιαααα
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Ετοίμασα τα υλικά, αλλά το ανέβαλα για άλλη μέρα, γιατί σήμερα μαγείρευα του πατέρα μου (μέχρι σπανακοτυρόπιττα) για να πάρει μαζί του.
Φεύγει για Γλαρούπολη αύριο.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης elie είπε…
Μ' άρεσε αυτό με το άλλοθι! Αλλά το είδα αφού είχα σιδερώσει μια καραβιά ρούχα!
:)))))
Ο χρήστης brexians είπε…
πολυ καλο εφτιαξα ηδη δυο!!!
το δευτερο το πειραξα λιγο αντι αραβοσιτελαιο εβαλα σουσαμελαιο και ψιλικκομενα καρυδια και μυγδαλα.
δοκιμαστε το !!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@Δημήτρη Ταξιδευτη
κάποτε που δοκίμασα να κάνω τηγανίτες με σουσαμελαιο δε με ικανοποίησε, η γευση του σουσαμιού βγήκε πολύ εντονη για τα γούστα μου...κατα τ'αλλα θα έλεγα πως οι ξηροι καρποί θαύμα του πάνε :)
Ο χρήστης brexians είπε…
peri orexews... kolokithopites

Δημοφιλείς αναρτήσεις