Χιονισμένο κέικ πορτοκαλιού



Αυτο το Σ/Κ,εδώ,ντυθήκαμε χριστουγεννιατικα.
Βγαλαμε το δέντρο,τα στολίδια,κρεμάσαμε φωτάκια και γιρλάντες  υπο τους ήχους του White Christmas και λοιπών νοσταλγικών χριστουγεννιατικων τραγουδιών.
Και αφου γεμίσαμε το σπίτι με κάτι από χριστουγεννα καθίσαμε να δουμε στο dvd για νιοστή φορά το Polar Express.
(το πρωι βεβαίως η πραγματικότητα ενος  νεκρού παιδιού μας έφερε πάλι μες την πόρτα μας όσα προσπαθούσαμε να ξορκίσουμε χτες...)
Noel...είτε έτσι είτε αλλιώς θα έρθουν...για κάποιους πολύ πικρά,μοναχικά και λυπημενα,για άλλους γλυκά,χιονισμένα και ανέφελα....
....σαν αυτό το κεικ,που έφτιαξα σήμερα παλεύοντας να βάψω με λίγο άσπρο τη μαυρίλα...

>
ΥΛΙΚΑ
4 αυγά
ξύσμα και χυμό 2 μέτριων πορτοκαλιών
1+3/4 κούπες ζάχαρη
2+1/2 κούπες αλεύρι που φουσκώνει
2 βανίλιες
1 πακέτο βούτυρο αγελαδινό
50 γρ.γκραν μαρνιε

Γλασο:
250 γρ.ζάχαρη άχνη
30 γρ. φρέσκος χυμος πορτοκαλιού(περιπου 1 μικρο πορτοκάλι)
Στολισμα:
γλυκό πορτοκαλι
λίγη σκόνη από μίγμα μπαχαρικών για γλυκά

Χτυπάμε καλά το βούτυρο με τη ζάχαρη να αφρατέψουν και ρίχνουμε τ'αυγά.
Προσθέτουμε το λικέρ και ριχνουμε εναλλάξ το χυμό πορτοκαλιού με το αλεύρι ανακατεμενο με τις βανίλιες.
Τελευταίο ρίχνουμε το ξύσμα και ανακατεύουμε ελαφρά.
Βουτυρώνουμε μια φόρμα δαχτυλίδι και στρώνουμε το μιγμα του κέικ.
Ψήνουμε στους 180 β. και αφήνουμε να κρυώσει.
Ξεφορμάρουμε και ετοιμάζουμε το γλάσο,το οποιο θα ρίξουμε όταν το κέικ θα έχει κρυώσει καλά.
Για το γλάσο:
Ανακατεύουμε την άχνη(κοσκκινισμενη)με το χυμο πορτοκαλιού ώστε να εχουμε ένα πηχτό γλάσο.Περιχύνουμε το κέικ και στολίζουμε με ροδέλες απο γλυκό πορτοκάλι.
Πασπαλίζουμε με το μίγμα μπαχαρικών και αφήνουμε το γλάσο να στεγνώσει
.......................
παίρνουμε το κέικ μας,μαζι με τον καφέ, και αράζουμε κάτω απο το δέντρο παρέα μ'ενα χριστουγεννιατικο βιβλίο...
...Baby it's cold outside....

Σχόλια

Ο χρήστης Aθηνά Π.Κ. είπε…
Mμμμμ ωραίο το χιονισμένο κέικ !!!
Όλοι βάλαμε τα χριστουγεννιάτικά μας, σε σελιδούλες και σπιτάκια !!
Να μας μυρίσουνε γλυκά, να βάψουμε με χρώμα τις γιορτές , γιατί με τόσα που γίνονται, τόσα που βλέπουμε στην τηλεόραση , δυστυχώς , δεν μπορούμε να χαρούμε !!!!
Ούτε κέφι για σχόλια δεν έχω !!
Γιορτινά φιλιά
Ο χρήστης Δημιουργία είπε…
Να εισαι καλα και του χρονου να στολισεις... και παντα γλυκαμενη ευχομαι.
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Kαι του χρόνου καλή μου, να ξαναστολίσεις το σπιτικό σου και να βάψεις με χρώματα άσπρα και χαρούμενα την ζωή σου!!
Και να μας γεμίζεις με "φωτεινές" νοστιμιές, όπως το κεκάκι σου:))
Φιλάκια!!
Ο χρήστης Λινα είπε…
Λες αυτό να μας γλυκάνει;

*Καλησπέρα cook μου..
Ο χρήστης Phivos Nicolaides είπε…
Κέικ για να δροσιστούμε ή να μας γλυκάνει; Ότι και να είναι φαίνεται υπέροχο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπημένη cook, αφήνω στο γιορτινό σου μπλογκ το ίδιο σχόλιο (με μικρές παραλλαγές) που άφησα και αλλού. Εγώ πάγωσα, μόνο δυο φωτογραφίες ανέβασα στα δικά μου και ίσα ίσα 10 λέξεις για το συναίσθημά μου. Τα ζω -βλέπεις- από (πολύ) κοντά και είμαι σοκαρισμένη. Είχα πάει το Σ/Κ στην Υδρα (καλεσμένη σε σπίτι φίλων), έβγαλα υπέροχες φωτογραφίες για να τις μοιραστώ μαζί σας, όμως που καρδιά. Εχω κολήσει στις ειδήσεις και στις εικόνες βίας που είδα με τα μάτια μου γυρίζοντας σπίτι χθες βράδυ (και τώρα πρέπει να φύγω να πάω στη δουλειά μου αλλά δεν μπορώ, συνεχίζω ώρες τώρα να είμαι κάτω άπό το πάπλωμα με το λαπτοπ αγκαλιά). Αφόρητος κυνισμός, ανικανότητα και μηδενισμός μας χτυπάνε βάναυσα από αριστερά και δεξιά. Πότε και πώς θα γλυτώσουμε άραγε από όλα αυτά; Πότε και πώς θα γίνει να πούμε όλοι μαζί από καρδιάς ένα "φτάνει πια" για να αλλάξουμε τα πράγματα;
Ο χρήστης the 3 mascoteers είπε…
Καλημέρα και του χρόνου να ξαναστολίσεις με τους ανθρώπους που αγαπάς γύρω σου.

Εχω γυιό στην ηλικία του παιδιού. Πως πυροβολείς κατάστηθα έναν 15χρονο?
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Σαν πίστα για πατινάζ είναι!! Τέλειο!!
Κλέβω κομμάτι για το τσαγάκι μου!!
Φιλιά!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης eleni είπε…
Όμορφο το στολισμένο σπίτι σου,όμορφο και το κέικ.
Πολύ μ΄αρέσει η γεύση πορτοκαλιού.Εκείνο που μου άρεσε περισσότερο είναι το γλάσο που έβαλες.Δεν πίστευα ότι είναι τόσο απλό να το φτιάξεις.
Και του χρόνου!
Καλημέρα!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Το ίδιο πρόγραμμα είχαμε και εμείς! Δένδρο, μουσικούλα και μετά ...πάγος! Όχι του χειμώνα, ο άλλος, αυτός που σε πιάνει με τη χούφτα και σου σφίγγει τη καρδιά.
Καλό ξημέρωμα!!!
Ο χρήστης Margo είπε…
Χρειαζόμασταν τέτοιες γλυκιές εικόνες να φύγει λίγο η λύπη από τις καρδιές μας! Όσο για το πορτοκαλοκέικ σίγουρα θα το φτιάξουμε όπως και την πορτοκαλόπιτα που την έχουμε καθιερώσει!! Μέσα από τις συνταγές σου έμαθα και το γκραν μαρνιέ, υπέροχο, δίνει ξεχωριστό άρωμα και γεύση...
Ο χρήστης kiki είπε…
Από εμφάνιση σκίζει πάντως!
Ο χρήστης Juanita La Quejica είπε…
Να είσαι καλά να ξαναστολίσεις και του χρόνου Cook!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
σας ευχαριστώ όλους...και του χρόνου να είμαστε καλά όλοι παλι εδώ :)

@κικιτρι
τι να πω...εδω εγώ απο την tv τα έβλεπα και με πλακωναν οχι να τα ζήσεις κιολας...

@patty
κι εμενα η κορη μου την ιδια ηλικια εχει...τι πατερας ειναι αυτος για τα παιδια του σκεφτηκα...

@ελενη μου
το γλασο ειναι πραγματι πανευκολο,κι εγω πρωτη φορα το εκανα και σκεφτηκα κοιτα να μην το παρω χαμπαρι τοσο καιρο...:)

@margo
το γκραν μαρνιε είναι απο τα πολύ αγαπημενα μου ποτά,και στα γλυκα δινει πολύ ξεχωριστη γευση
Ο χρήστης δεσποιναριον είπε…
Το πορτοκαλι εχει την γλυκα του αλλα και μια ανεπαισθητα πικρουλη γευση. Ταιριαζει με την αναρτηση και σα σχολια που διαβασα. Ευχομαι απο καρδιας σε σενα και τους προηγουμενους σχολιαστες, ολη η πικρα να ειναι μονο στο φλουδι του πορτοκαλιου. Καλες γιορτες! Υγεια!
Ο χρήστης cook είπε…
γλυκό μου δεσποιναριον
εύχομαι απο καρδιάς φωτεινά,ειρηνικά,ανέφελα χριστουγεννα(για σας μάλλον πολύ λευκα θα είναι,ε?)
μου άρεσε ιδιαιτερως το σχολιο για το πορτοκαλι...

Δημοφιλείς αναρτήσεις