Cook και Book

(Η εισαγωγή)
Τα χρόνια της ζωής μου,κατά κάποιον τρόπο,από τότε που άρχισα να δουλεύω,τα μετρώ με σχολικές χρονιές...για μένα πιο πολύ μετρά η σχολική χρονιά που τελειώνει,παρά το τέλος ημερολογιακά του χρόνου ή η μέρα των γενεθλίων μου...
Ακόμη ένας χρόνος στη πλάτη μου,μονολογώ, τη μέρα που αποχαιρετώ την τάξη για τις καλοκαιρινές διακοπές..
Προς τι τώρα αυτό?
Λοιπόν,κάνω,τότε,τον απολογισμό μου,όπως οι εταιρείες,σωματεία,δεν ξέρω τι άλλο, κάνουν τον απολογισμό τους στο τέλος του ημερολογιακού έτους...
Δύσκολη όσο δεν παίρνει η χρονιά φέτος,ούτε που φανταζόμουν τι ήταν στη γωνία, και με περίμενε...
'Αλλαξα(με)...
Θα ξανά αλλάξ-ω(-ουμε)...και η ζωή προχωρά....

Μέσα όμως στα δύσκολα υπήρξαν και ευχάριστα...
Ξαναβρήκα αγαπημένες συνήθειες και μαζί  νέους φίλους.
Το διαδίκτυο,το μπλογκ,τα social media,υπήρξαν έρωτας κεραυνοβόλος,αλλά όπως συμβαίνει,συνήθως,σε τέτοιους έρωτες,πρέπει κάτι να θυσιάσεις...
Εγώ απαρνήθηκα τις μεγάλες,μακριές συναντήσεις μου με τα βιβλία...έχασα την επαφή μου,αλλά όχι την αγάπη μου γι αυτά.

(Η ουσία)
Ωσπου φέτος,στο δρόμο μου βρέθηκε το αγαπημένο Βιβλιοτρόπιο,με την ξεχωριστή Λέσχη του,την Ομάδα Φιλανανωσίας.
Μια φορά το μήνα,ένα διαφορετικό βιβλίο,πολλά χαμόγελα,πολλά βιβλία...κι εγώ ξαναμπήκα στο μαγικό κύκλο, με μεγαλύτερη φόρα...


Κι αν το Βιβλιοτρόπιο μου χάρισε πίσω τη μαγεία του διαβάσματος,το Cook The Book του έδωσε πιθανώς μερικές ιδέες για να μαγειρέψει ή να προσεγγίσει το μαγείρεμα...
Έτσι η αγαπημένη μου Ματίνα,ψυχή και χαμόγελο του Βιβλιοτρόπιου,πριν μερικές μέρες μου έφερε τη δική της εκδοχή στο κινέζικο ρύζι,το οποίο αφού δοκίμασε με ευχαρίστηση κάπου έξω,αποφάσισε να το φέρει στα μέτρα της.
Και ιδού η δική της εκδοχή...
....πάνω σε μια συνταγή,που υπάρχει αναρτημένη, από τα πρώτα χρόνια του Cook The Book,
όπου ο αρακάς και το κολοκυθάκι υποκύπτουν,υποχωρώντας ταπεινά,για να αναδείξουν τα χρώματα της πιπεριάς,αλλά και για να δώσουν τη θέση τους στην ομελέτα(και πιθανώς να εξυπηρετήσουν αυτά που ήδη υπάρχουν στην κουζίνα..)
Το κινέζικο τηγανητό ρύζι,είναι για μένα ιδανικό,για την εποχή,γρήγορο,ελαφρύ και γίνεται με όλα τα λαχανικά του καλοκαιριού,προσαρμόζεται,δε, ανάλογα με το τι διαθέτετε στο ψυγείο σας.
Εδώ η συνταγή,όπως πρώτο μαγειρεύτηκε,όπου εσείς την αλλάζετε όπως θέλετε,έχοντας όμως πάντα,κατά νου,οτι όπου σπορέλαιο πάει σησαμέλαιο,το σκεύος αγαπάμε να είναι γουόκ και η σόγια σως προτιμότερο να αντικαταστήσει το μπαλσάμικο...


(Η αλλαγή)
Κι έτσι αφού για τόσο καιρό,η cook πορευόταν πότε σέρνοντας,πότε τρέχοντας,πότε βαδίζοντας,έχοντας αφήσει στην άκρη το book....
....βρήκε επιτέλους την Ματίνα,να την προσθέσει,μαζί με την betty και τον navarino,όχι ως μια άλλη cook,αλλά ως book!


Καλώς ήρθες,λοιπόν, Ματίνα, με τα βιβλία σου!
 :)


Σχόλια

Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Καλωσόρισε η Ματίνα στην όμορφη παρεούλα σας!
Το βιβλίο είναι κι αυτό "τροφή", ίσως η πιο σημαντική!
Περιμένουμε τις προτάσεις της φυσικά!
Φιλάκια!
Ο χρήστης Martha είπε…
Cook and Book, αγαπώ πολύ το συνδυασμό!
Ο χρήστης cook είπε…
ευχαριστούμε :) σμακς!!
Ο χρήστης cook είπε…
μαρθούλα
<3 <3
Ο χρήστης Μυρωδία είπε…
Νέο μέλος; Φανταστικά! :)
Τα βιβλία είναι πηγή καλλιέργειας και έμπνευσης, ακόμα και στο μαγείρεμα!
Αδημονώ για τις επόμενες συνταγές! :)
Ο χρήστης Elenis Cooking είπε…
Καλως ήρθε η Ματίνα στην παρέα σας!!!πολύ μου αρέσει ο συνδυασμός Cook and Book και φυσικά περιμένουμε τις προτάσεις της!
Φιλιά πολλά!
Ο χρήστης navarino-s είπε…
Απαράδεκτη Αναστασία μου η αργοπορία μου να δω την Ανάρτηση σου (ήμουνα δυο μήνες στο χωριό χωρίς laptop αλλά τελικά τη βρήκα. Ένα κείμενο με υψηλές λογοτεχνικές αρετές και πολλή συγκίνηση! Να είσαι γερή και δημιουργική και να συνεχίζεις! Είσαι η ψυχή μας. Τα καλωσορίσματά μου στη Ματίνα! Πολλά φιλιά σε όλες τις συναδέλφισσες και στις καλές μας αναγνώστριες και αναγνώστες!
Ο χρήστης cook είπε…
γλυκέ μου navarino,εσύ είσαι η ψυχή εδώ μέσα,γιατί αν δεν υπήρχες εδώ, το cookthebook θα ήταν μια κουζίνα κλειστή από καιρο...σε φιλώ!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις