Κέικ αλμυρό με λουκάνικο αλα ελληνικά!

Κέικ αλμυρά εχω φτιάξει αρκετά.Κάθε φορά νομίζω οτι εξάντλησα το θέμα,μα πάντα προκύπτει κάτι νέο,όπως αυτο της tante kiki,με το ωραιο ολοστρόγγλο λουκάνικο στη μέση.
Πρόκειται για ένα απλό κέικ,που τη νοστιμιά κατά βάση τη δίνει η ποιότητα του αλλαντικού.
Κι επειδη η συνταγή είχε φρανκφούρτης τα οποία καθόλου δεν αγαπώ,ιδού εγώ τι έβαλα,μαζί με κάποιες άλλες προσθήκες,όπως τη φέτα,τα μπαχαρικά,το λάδι,τη μαγιά,τον γλυκάνισο,το σουσάμι.
ΥΛΙΚΑ
1 μεγάλο χωριάτικο λουκάνικο,εξαιρετικής παραγωγής και γεύσης
110 γρ. αραβοσιτέλαιο
3 αυγά
120 γρ.κρέμα γάλακτος
1 κ.γλυκού μουστάρδα
1 κ.γλυκού παπρικα
1/2 κ.γλυκού curry(κανονικά προτείνω λίγο σαφράν,αν το αγαπάτε,γιατί εγώ δεν...)
1/2 κ.γλυκού τριμμένο γλυκάνισο
μια πρέζα αλάτι
250 γρ.αλεύρι που φουσκώνει
1 φακελάκι μαγιά ξηρή
100 γρ.τριμμένη φέτα
λίγο σουσάμι
Χτυπάμε καλα τ'αυγά με το λάδι,τη μουστάρδα,τα μπαχαρικά,το αλάτι και την κρέμα γαλακτος.
Προσθέτουμε το αλεύρι κοσκινισμένο μαζι με τη μαγιά.
Τελευταίο ρίχνουμε το τυρί και ανακατεύουμε.
Λαδώνουμε,αλευρώνουμε μια μικρή μακρόστενη φόρμα του κέικ.
Βάζουμε ελάχιστη ζύμη και τοποθετούμε απο πάνω στη μέση,το λουκάνικο ολοκληρο.
Καλύπτουμε με το υπόλοιπο μίγμα,πασπαλίζουμε με το σουσάμι και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 β. για περιπου μισή ώρα,ώσπου να ροδίσει και να στεγνώσει.
Το τρώω σκέτο ως κολατσιό,με τσάι(αν έπινα!) στο πρωινό,με ένα ποτηρι λευκό κρασί για ορεκτικό.

Σχόλια

Ο χρήστης Lila Xagorari είπε…
Παραμερίζω το στέμμα, θυμάμαι την ηπειρώτικη τιμημένη καταγωγή και αναφωνώ.......θαύμα, θαύμα!!!
Ο χρήστης Kalli Kent είπε…
Είναι τόσο μα τόσο λαχταριστό! Φοβερή ιδέα! Πρέπει να την δοκιμάσω!
Ο χρήστης Eri είπε…
Θα συμφωνήσω πόσο λαχταριστό φαίνεται! Τέλειο Αναστασία μου!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Φαίνεται απίθανο!!!!
Και μόνο που διάβασα τα υλικά, θα αναφωνήσω ώς ... άλλη Λίλα, θαύμα!!!!
Γεια στα χέρια σου Αναστασία μου!
Φιλάκια!
Ο χρήστης Stella's Κουζινομπερδέματα είπε…
Αφράτο και καλοψημένο, cook.
Όνειρο!!
Ο χρήστης Ειρήνη είπε…
poly wraio fainetai kai exei kai polu wraia ulika!
Ο χρήστης Ειρήνη Ε. είπε…
Ωραιότατος μεζές! Σίγουρα θα καταπλήξει τους συνδαιτημόνες, στο τραπέζι που θα σερβιριστεί. Ιδανικό για τους.....λουκανικολάτρεις!!!
Καλό Σαββατοκύριακο.
Ο χρήστης Eleni είπε…
Είναι τέλειο και πολύ λαχταριστό!!!!!
Φιλιά!!!
Ο χρήστης Penelope είπε…
Όσο υπάρχουν μαγείρισσες με φαντασία και όρεξη, τίποτε δεν εξαντλείτε Cookitsa μου!

Τέλειο και το δικό σου και άκρως συναρπαστικό.
Ο χρήστης Τατιάνα είπε…
Μιαααααααααααααααμμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!! Θα το φτιάξω με την πρώτη ευκαιρία!!!!!!
Ο χρήστης Χρυσαυγή είπε…
Από την πρώτη φορά που το είδα αυτό το κέικ στην Κική το ζήλεψα απίστευτα. Τώρα το βλέπω και σε σένα και μου πέφτουν κυριολεκτικά τα σάλια!! Πρέπει να είναι πεντανόστιμο!!!! Και η παρουσίαση του στην τομή του μου αρέσει πολύ, έτσι όπως φαίνεται το λουκάνικο!!
Ο χρήστης eleni είπε…
Τέλειοοοο!!!!!!!! Έχω κάνει κάτι παρόμοιο και μου αρέσει πολύ!!!
Φιλιά!!!!!!!
Ο χρήστης Νίκος Βασιλειάδης είπε…
Αναστασία πολύ ωραία ιδέα!!! Φαίνεται λαχταριστό!!! Θα το το δοκιμάσω σύντομα!!! Καλή σου Εβδομάδα!!!
Ο χρήστης Ερμιόνη είπε…
Είναι πραγματικά υπέροχο!
Πολύ καλή έμπνευση η προσθήκη φέτας!
Φιλιά Αναστασία μου!
Ο χρήστης ELENA S είπε…
Πολύ ωραίο το κέικ σου ότι πρέπει για κολατσιό όλες τις ώρες!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις