PANCAKES και ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ

Κι αφού μιλάμε για τηγανίτες,να και η γλυκιά εκδοχή τους,απόλαυση του Σ/Κ,αλλά και βραδινό σνακPancakes είναι η ξενόφερτη εκδοχή τους,και είναι αυτή που αγαπούν περισσότερο τα δικά μου πιτσιρικια. 

Τις πρωτοέφαγα απο
τα χεράκια της Μπετούλας...χρόοοονια πριν...
Τηγανίτες είναι αυτό που έμαθα εγώ να αγαπώ ως πιτσιρίκα(και όχι μόνο...),γίνονται μόνο με αλεύρι,μια πρέζα αλάτι και νεράκι,τρώγονται με μελι και κανελα και ομ
ολογώ οτι, για μένα,στοίβες pancakes δε μπορούν να συγκριθούν με τη γεύση των αναμνήσεων τους...

Για τη βασική συνταγή στα pancakes βάζουμε:
2 αυγά
2 κούπες φρέσκο γάλα2 κούπες αλεύρι φαριναπ(κοσκκινισμ
ένο)
1 βανίλια
4 κ.σούπας βούτυρο λιωμένο(50 γρ.περίπου)
4 κ.σούπας ζάχαρη
αραβοσιτέλαιο για το τηγάνισμα

Για το σερβίρισμαλιγο ακόμη βούτυρο
maple syrup

Χτυπάμε με το σύρμα όλα τα υλικά,ώσπου να γίνουν ένας λείος χυλός.
Βάζουμε λίγο αραβοσιτέλαιο σε μικρό τηγανάκι(ίσα να λαδωθεί),το αφήνουμε να κάψει ,χαμηλώνουμε λίγο τη θερμοκρασία και, με την κουτάλα σερβιρισματος του π
αγωτου, παίρνουμε κουταλιές και απλώνουμε κυκλικά ώσπου να καλύψουμε τον πάτο.Α
φήνουμε να τηγανιστεί απο τη μια πλευρά και όταν στην επιφάνεια του μίγματος αρχίσουν να γίνονται φουσκάλες,πριν αυτές σπάσουν γυρίζουμε με μια σπάτουλα από την άλλη.(συνήθως η πρωτη δε βγαίνει καλή,οποτε μην πτοηθείτε!).
Ξανα λαδώνουμε τον πατο και συνεχίζουμε με τον ιδιο τρόπο,ώσπου να τε
λειώσει ο χυλός...ευτυχώς δεν ειναι πολλές ,περίπου δέκα βγαίνουν σε αυτη την αναλογία.

Καθώς γίνονται τα pancakes τα στοιβάζουμε σε πιατέλα και αναμεσα τους τοποθετουμε μια σταλίτσα βούτυρο και ραντίζουμε καθένα με λίιιγο maple syrup.

Όταν είναι έτοιμα σερβίρουμε είτε με διαφορα σιρόπια,είτε με μέλι,είτε με μαρμελάδα...με ό,τι τραβάει η ορεξη του καθενός.

Εναλλακτικά εμπλουτίζουμε την βασική συνταγή με:
*τρούφα ή choco chips(οπως στη φωτο πιο πάνω)
*ολοκληρα βύσσινα απο νεροκομπόστα,καλά στραγγισμένα
*βάζουμε το μισό γάλα και αντικαθιστουμε με μια κούπα πουρέ μηλου,ρίχνουμε μια πρεζα κανελα στο χυλό
*αντικαθιστούμε το γάλα με 2+1/2 κούπες ξινόγαλο ή γιαούρτι,του δίνει μια πολύ ωραία ελαφρα ξινουτσικη γεύση,και αντί βανίλιας βάζουμε ξύσμα λεμονιού
*στην αλμυρή εκδοχή τους ,παραλείπουμε τη ζάχαρη και τη βανίλια,προσθέτουμε 100 γρ. τριμμενο γκούντα,ψιλοκομμενο ζαμπόν,πιπεριά(εχουν τη γευση απο πίτσα!)...σερβίρουμε με εξτρα τυρί

Παραλλαγές υπάρχουν ένα σωρό,τόσες όσες φτιαχνει η φαντασία του καθενός...

Σχόλια

Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Τι ωραία συνταγή, είναι σαν τις κρέπες μόνο που μπαίνει και βούτυρο μέσα έτσι; Ο άνδρας μου κάνει βάφλες συχνά τις έτρωγε στο Βέλγιο με τον καφέ, κάπως έτσι τις κάνει μόνο που τις βάζει σε ειδική συσκευή ,κάτι σαν τοστιέρα και γίνονται σαν κεκάκια μαλακές.Τις συνηθίζει το καλοκαίρι όταν πάμε κάπου διακοπές.Θα τις κάνω τις τηγανίτες σου ,ευχαριστώ, φιλάκια.
Ο χρήστης Ivy είπε…
Θα σου έγραφα και εγώ ακριβώς το ίδιο. Στις κρέπες (τρελαίνονται όλοι στο σπίτι) δεν βάζουμε βούτυρο μέσα αλλά λίγο λάδι στο τηγάνι.
Ήθελα να σε ρωτήσω και άλλη φορά. Πού βρίσκεις maple syrup; Ψάχνω πολύ καιρό τώρα και δρν βρίσκω. Με τί μοιάζει η γεύση του;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@αχτιδούλα
ναι μοιάζουν με κρέπες, οι βαφλες οι σπιτικές φανταζομαι θα ειναι πολύ ωραιες...μεχρι τωρα κάποιες του εμπορίου εχω δοκιμασει και δε με ενθουσίασαν...μυριζαν και αυγο,που το σιχαίνομαι...φιλια!!!

@ήβη
ναι θυμαμαι που με ειχες ρωτησει ξανα,αλλά προφανως δεν ειδες την απαντηση :)..το maple syrup το βρίσκω στα ΑΒ,στη γευση θυμιζει λιγο σιροπι καραμελας,αλλα σε πιο ηπια εκδοχή...δε μπορω να πω οτι τρελλαινομαι...στα παιδια αρεσει πιο πολύ
Ο χρήστης heart n soul είπε…
τι έγιναν οι φωτό? :(
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Αν και δεν είδα φωτογραφία, εγώ θα πάρω μερικά κομμάτια!
Δευτέρα σήμερα και ξεκινάω την εβδομάδα ...ορεξάτος!!!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@heart...
o blogger μου έκανε κολπακια,αλλά μαλλον έστρωσε τώρα :)

@μαρκονακι
καλή εβδομαδα...πού ήσουν το weekend κι εχεις κέφια;
Ο χρήστης Maria Tzirita είπε…
Είσαι παιδί μου πειρασμός... Για σένα γράφτηκε το τραγούδι! Μα είναι τώρα πράγματα αυτά, Δευτέρα πρωί εκεί που έχεις πάρει την απόφαση ν'αρχίσεις την ρημαδοδίαιτα, να βλέπεις μπροστά σου αυτά τα "ποιήματα"; Από τις φωτογραφίες και μόνο μου τρέχουν τα σάλια! Λοιπόν, άκου να δεις πώς το σκέφτηκα: επειδή είμαι άνθρωπος της τέχνης πλέον και επίσημα, άρα "κουλτουρέ", σταματάω τη δίαιτα, αδιαφορώ για τα παραπανίσια κιλά κι αποφασίζω να πέσω στα pancakes! Άσε τα μοντέλα να αγωνιούν για τα κιλά τους! Φιλάκια γλυκιά μου (με όλη τη σημασία της λέξης!)
Υ.Γ. Βάζω τώρα το blog σου στ'αγαπημένα μου!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μαρία μου
σέυχαριστώ πολύ!!!! :))...με τετοια σχολια ...τι άλλο θέλω!...merci και για το link,εννοειται οτι ήδη είσαι στα δικά μου αγαπημένα :)
Ο χρήστης elie είπε…
Αχ, με πέτυχες στον καφέ και θέλωωωωωωωω
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Μιαμμμ μιάμμ, μιάμμμ !!!
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Μαρκόνι αστα κάτω !
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Είμαι καινούρια στη μαγειρική,έκανα την συνταγή και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό!
Άρεσε και στο έτερον ήμισι!
Thanxxxxxxx!!!!!!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ω !rene σας ευχαριστούμε πολύ που τις δοκιμασατε μα και που μπηκατε στον κοπο να μας αφήσετε και σχόλιο!
καλη διασκεδαση στην κουζίνα και ό,τι απορία,εδώ είμαστε να βοηθήσουμε :)
Ο χρήστης cook είπε…
βρισκω τελεια την εκδοχη του ξινογαλου!
(οσο για το φρεσκο βουτυρο,θαυμα,μα το στομαχι μου και η χοληστερινη μου δεν το αντεχει!)
τα μυρτιλλα δυστυχως ειναι δυσευρετα εδω,μονο σε συσκευασμενη μαρμελαδα και παλι οχι μονα τους...

Δημοφιλείς αναρτήσεις